moe 10 Anmeld indhold Skrevet October 13, 2009 Jeg skal giftes til næste år i Sverige med en svensker og flytter inden da til Sverige. Jeg har boet i Sverige før (det var jo sådan jeg mødte hende :-)) og har et svensk personnummer. Er der nogen der ved om der er noget specielt jeg skal foretage i forhold til de svenske og/eller danske myndigheder ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jazz 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Prenuptial_agreement Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
moe 10 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2009 meget morsomt :-) andre forslag ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2009 Vi gjorde sådan Vi kontaktede bare kirkekontoret, der fik vi den blanket der skulle udfyldes. Vi gjorde intet med de Danske myndigheder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
moe 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2009 OK så er det sikkert det samme hvis nu man ikke lige skal i kirken. Jeg takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Quark 10 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2009 Ægteskab i Sverige Hejsa! Du skal gå på Skatteverket og få en formular som skal afleveres til rette myndighed som derefter hjælper jer med det sidste.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites