Jump to content
APGraph

Flot Cab

Recommended Posts

Jeg synes de overlapper for meget. Hvorfor en Panamera når en 997 kører bedre? Der er sgu ingen med en Porscha Cab der har børn.....Isåfald har de en "børnebil" ved siden af.
Grunden til der ingen der har en porsche cab med børn(som eneste bil), er måske fordi der ikke er plads til 4 i bilen. har du tænkt over det ? :D Der skal nok være et marked for panamera cab, men personligt så findes andre kønnere cabs på markedet. Men nu kan jeg heller ikke lide panameraen generelt. Personligt ville jeg også hellere have en m6 eller CLS amg, E coupe AMG(når den kommer), SL amg eller cl amg. Gad vide hvordan den panamera er på en bane - den ser lidt kluntet ud hehe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

En SL55'er er bare en kongebil. Ubetinget noget af det smukkeste der nogensinde er lavet. Skulle jeg vælge en Cab til 2 der også skulle performe på en bane, så var det en 997 turbo, alternativt en RS4 eller R8 Spyder.... Jeg er ikke så meget til Ferrari eller Lambo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
En SL55'er er bare en kongebil. Ubetinget noget af det smukkeste der nogensinde er lavet. Skulle jeg vælge en Cab til 2 der også skulle performe på en bane, så var det en 997 turbo, alternativt en RS4 eller R8 Spyder.... Jeg er ikke så meget til Ferrari eller Lambo.
SL65'eren er faktisk slet ikke ringe på en bane, på trods af den massive vægt, og fordelingen her af. Men igen, den koster så også det samme som en 997 turbo. Men så er spørgsmålet mere smag og behag. Vil man have brutal v8 lyd, eller en hvislende lyd der går over i en racing lyd. Og udseende - Den nye sl65 ser fandme nice ud, kontra det almindelige oldtimer udseende på en 997'er.(som efter 60 år stadig ser godt og klassisk ud)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Grunden til der ingen der har en porsche cab med børn(som eneste bil), er måske fordi der ikke er plads til 4 i bilen. har du tænkt over det ? :D Der skal nok være et marked for panamera cab, men personligt så findes andre kønnere cabs på markedet. Men nu kan jeg heller ikke lide panameraen generelt. Personligt ville jeg også hellere have en m6 eller CLS amg, E coupe AMG(når den kommer), SL amg eller cl amg. Gad vide hvordan den panamera er på en bane - den ser lidt kluntet ud hehe.
Næppe kluntet!!! Den gode Walter Röhrl kørte Panamera Turbo igennem Ringen på 7,56 sec!! Henholdsvis 14 og 10 sec. hurtigere end M5 og RS4 og er dermed den hurtigste tid for en sedan på Ringen, når vi taler "standard-ikke tunede biler - med sol i ryggen etc":) Så helt langsom er den ikke:) http://www.automotorsport.se/news/18813/porsche-panamera-ny-rekordtid-på-ringen/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Den er hammer fed og markedet er der bestemt! Har i aldrig været i Nord Sjælland?
JO jeg har:laugh: Syntes også den er fed og har X-factor, MEEEN vil hellere have en 1-2 år gammel 997 Turbo (m/Gemballa udstødning:thumbup:) og samtidig beholde min gamle 535d end bruge penge på en ny Panamera:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
JO jeg har:laugh: Syntes også den er fed og har X-factor, MEEEN vil hellere have en 1-2 år gammel 997 Turbo (m/Gemballa udstødning:thumbup:) og samtidig beholde min gamle 535d end bruge penge på en ny Panamera:)
Det kan jeg godt forstå! Men for satan sådan en Panamera er også fin. Jeg kom trillende op af strandvejen forleden dag og der kom sådan en kørende. Jeg kan altså godt lide den. Hans kammerat bagved kørte i en kongeblå Rolls Royce Phantom - ja, gad vide hvad han har lagt i afgift på den :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Skulle lige til at skrive noget men .... min holdning er lidt at så må de sgu bare gå :)
>>Miriam, fed debat :lol: nu skal jeg altså lægge min datter i seng *gg*. Nej vent - hun ka sgu sove på gulvet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites