Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet October 10, 2009 Skal vi sætte noget på højkant og vinderen løber med puljen??? Jeg tipper 2-1 til Danmark Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 3-1 till Sverige, på väg till Parken med sonen och njuta av vinsten :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 Jeg tipper på 5-1 til Danmark :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 1-1 :-) så har jeg vist været diplomatisk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 0-0 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
samson 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-25667230.html?forside Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 Elsker svensken.... Godt de er så dårlige til at spille fodbold.......hahahahaha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 Hold da kæft en lortekamp................................... De kan da ikke andet end at spille fodboldvolley i 90 minutter............. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 For en gangs skyld et ordentligt mål! Ikke det der tilfældige snask i straffesparks-feltet - men et ordentligt langskud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 Ja super fed kamp i dag, og et rigtig fedt mål - men for satan hvor er ham Zlatan giftig hehe. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites