annaogmichael 10 Anmeld indhold Skrevet October 7, 2009 Dengang Gmail startede, kan jeg huske, at man kun kunne få det, hvis man blev inviteret af en der havde det i forvejen. Er det, det samme med Google Wave. I så fald, må i gerne sende en invitation, dem af jer der har det. På forhånd tak :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lasse 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2009 Dengang Gmail startede' date=' kan jeg huske, at man kun kunne få det, hvis man blev inviteret af en der havde det i forvejen. Er det, det samme med Google Wave. I så fald, må i gerne sende en invitation, dem af jer der har det. På forhånd tak :)[/quote'] Også interesseret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2009 Jeres eneste mulighed er at sign'e op til næste bølge (;)) https://services.google.com/fb/forms/wavesignup/ Test-pøblen kan ikke invitere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2009 Jeres eneste mulighed er at sign'e op til næste bølge (;)) https://services.google.com/fb/forms/wavesignup/ Test-pøblen kan ikke invitere. Tak for linket! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Dem der stadig er nysgerrige (og som ikke endnu er kommet med) kan smide deres email-adresse - så sender jeg en invite. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Jeg spørger dumt - hvad er Google Wave? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TDC 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Det ville være flappet at spørge om du havde søgt på Google, havde det ikke? Google Wave Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Det er kommunikation hvor man ikke kun kommunikere vandret, men også lodret Gav det nogen mening? Vi 2 kunne f.eks chatte via msn (det er så ikke msn, but you get the picture) og så inviteret en ind i chatten via en wave, denne person kunne så se hvad vi havde skrevet og alle dokumenter der er vedhæftet og man kunne starte en samtale i en anden retning med denne person.... ellers søg på youtube/google Der er video af det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Nååå, jo jo - den havde jeg forstået. Jeg ser bare ikke fidusen i det (programmet)? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Nååå, jo jo - den havde jeg forstået. Jeg ser bare ikke fidusen i det (programmet)?Du kan arbejde på dokumenter, dele grafik og filer i en wave med en gruppe m.m. "Collaboration" tror jeg er ordet der dækker bedst hér. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Ja, så fidusen er at man kan dele dokumenter med flere og ikke kun med enkelt personer, som på msn. Det er smart nok, men hvor ofte bruger man det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Ja' date=' så fidusen er at man kan dele dokumenter med flere og ikke kun med enkelt personer, som på msn. Det er smart nok, men hvor ofte bruger man det?[/quote']I arbejds-sammenhæng. P.t. foregår det primært via mail og shares ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Enig, men det fungerer jo egentligt perfekt som det er nu ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Enig' date=' men det fungerer jo egentligt perfekt som det er nu ;)[/quote']"Perfekt" er vist i meget få tilfælde. Men lad os nu se, om Wave kan revolutionere samarbejdet i grupper, og optimere workflow. Indtil videre synes jeg du burde prøve det - selvom BETA-status stadig kan mærkes bigtime i produktet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
briped 10 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2009 Microsoft Groove og nok også Mesh kan nok gøre det ud for noget af Waves funktionalitet. Det som jeg synes virkede sejest i den første intro video var hele integrationsmuligheden med blogs, facebook mm. Selvf. skal den funktionalitet først laves sikkert via API'er, men cool muligheder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dkrath 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2009 Gio> Helt sikkert - det ville jeg gerne, men der er ingen i min omgangskreds, mine kunder eller mine kollegaer der kender til det hvorfor det bliver svært at prøve Waves :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2009 Baaah. Sikke noget nymodens pjat. Bare giv mig vi (vim) til min kode, og igen vi til min dokumentation (som skrives i LaTeX for i sidste ende at blive publiceret i f.eks. PDF - og i et professionelt layout, hvor Word etc. slet, slet ikke kan være med). Kode såvel som dokumentation styres elegant af et godt gedigent revision control system (eksempelvis git), så hundredevis kan arbejde på samme dokumentation og kode samtidigt. Tilføj Redmine til formlen, og du kan integrere din revision control med bug tracking, projektstyring og wiki. Alt i ét. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2009 Gio> Helt sikkert - det ville jeg gerne' date=' men der er ingen i min omgangskreds, mine kunder eller mine kollegaer der kender til det hvorfor det bliver svært at prøve Waves :-)[/quote'] Det var det samme med facebook. De første danskere var også ret alene på fjæsbogen, men nu er det jo omvendt. Ud af de måske 20 forskellige typer sociale netværk jeg har tilmeldt mig, så er det Facebook og LinkedIn som har klaret sig bedst pt. Orkut havde det også fint ... indtil facebook fik overtaget ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret February 2, 2010 Er der nogen der har en invitation til google wave som jeg må få? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacob.hansen 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Er der nogen der har en invitation til google wave som jeg må få? :) Ja da, men jeg skal bruge din email adresse... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
plup 10 Anmeld indhold Besvaret February 3, 2010 Ja da' date=' men jeg skal bruge din email adresse...[/quote'] Super :th2:Sender dig lige en pm :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites