bluee 10 Anmeld indhold Skrevet October 7, 2009 Jeg ville høre hvad man gør hvis man i Sverige vil klage over nybygget hus når entreprenøren ikke er enig. I Danmark er der bla. Håndværkets og Byggeriets ankenævn. Hvor går man hen i Sverige? Alternativ er jo at betale en dyr jurist/advokat for selvsamme. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nils 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2009 Allmänna reklamationsnämnden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
noerbom 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2009 Hej bluee.... Kontakter du Allmänna reklamationsnämnden går der også evigheder. Gå hellere til en advokat. Din Hem / Villa forsikring dækker advokatbistand op til 200.000,- ( Länsforsikringerne ) dog med 20% i selrisiko hvis du taber sagen. Eller i indgår et forlig. Vi har nu kæmpet i 2 år på et nyt hus vi købte. Vi har 70 punkter på huset som skal udbedres eller laves om. Skal laves for ca. 1Mil. og huset kostede 2.5Mil. Vi kæmper for sælgeren skal købe huset tilbage. Det indsigelser gjorde vi inden for de første 6 måneder allerede. Men stadig kører vi på 2år..... Så håber du finder en løsning. Selvom der måske kun kan være tale om småfejl... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2009 Hej bluee.... Kontakter du Allmänna reklamationsnämnden går der også evigheder. Gå hellere til en advokat. Din Hem / Villa forsikring dækker advokatbistand op til 200.000,- ( Länsforsikringerne ) dog med 20% i selrisiko hvis du taber sagen. Eller i indgår et forlig. Vi har nu kæmpet i 2 år på et nyt hus vi købte. Vi har 70 punkter på huset som skal udbedres eller laves om. Skal laves for ca. 1Mil. og huset kostede 2.5Mil. Vi kæmper for sælgeren skal købe huset tilbage. Det indsigelser gjorde vi inden for de første 6 måneder allerede. Men stadig kører vi på 2år..... Så håber du finder en løsning. Selvom der måske kun kan være tale om småfejl... puha, ikke lige hvad man forventer af en ny bolig :( held og lykke.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
noerbom 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2009 Jo tak....Nej men regner også snart med det her er overstået. Vi ved jo ikke om vi skal blive boende eller ej. Syntes godt nok det er en pinsel i de 2 år det har stået på. Men jeg laver en indlæg herinde om hele forløbet, med navne, ejd. mægler, sælgerens firma, besigtigelses folk osv. Når det er overstået. Så kommende imigranter til sverige ved hvad der kan ske, og hvad man skal være opmærksom på... For det vi har været igennem indtil nu, ønsker jeg selv ikke, min værste fjende skulle igennem... Det har simpelhen været den groveste ejendomshandel jeg nogensinde har stødt på... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2009 Men jeg laver en indlæg herinde om hele forløbet' date=' med navne, ejd. mægler, sælgeren firma osv. Når det er overstået. Så kommende imigranter til sverige ved hvad der kan ske, og hvad man skal være opmærksom på... [/quote'] Lyder godt. Altid godt med den slags info. Og pøj-pøj med det videre forløb. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites