Cici_Barn 10 Anmeld indhold Skrevet October 6, 2009 Hvor kan man veksle papir sedler til mønter? Har brug for mønterne når jeg skal betale parkering. Før kunne man gøre det i Ikea. Vil ikke betale med mit bank_kort! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Banken???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KlingKlong 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Veksle til mønter Jeg ved at nogle COOP har veksle automater b.l.a. den i Burlöv center Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Selvbetjeningssolarier har også vekselautomater (hvis de altså ikke bruger poletter:rolleyes:). Derudover ved jeg at der står en vekselautomat på Lund C (hvis du lige kommer forbi der:rolleyes: -men måske der så også er en på Malmö C...) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Hvor kan man veksle papir sedler til mønter? Har brug for mønterne når jeg skal betale parkering. Før kunne man gøre det i Ikea. Vil ikke betale med mit bank_kort! De fleste automater tager kreditkort.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 De fleste automater tager kreditkort.... Og det er måske ikke et bankkort? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites