Futz 12 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2016 Og så faldt den endnu en krone :-) 75.20 1 HillSurfer reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2016 4 timer siden, Futz skrev: Og så faldt den endnu en krone :-) 75.20 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2016 Dejligt med en god kurs på den sidste dag i måneden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret November 1, 2016 På 31/10/2016 at 09:32 , HillSurfer skrev: Dejligt med en god kurs på den sidste dag i måneden. Yup, skulle overføre en noget større sum en sædvanlig så lavede lige et par tusinde ekstra på den konto :) 1 HillSurfer reacted to this Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2016 SEK / DKK 75.10 (-0.02) :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2016 Hvad skyldes det fortsatte fald @bananas ? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2016 Regnede lidt på valutagevinsten i går aftes. Jeg har en fast overførsel hver måned fra DK til SE. På fem måneder er denne overførsel blevet ca. 700 kroner mere værd, dvs. jeg står med ca. 700 ekstra svenske kronor denne måned i forhold til for fem måneder siden. Skattefrit. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2016 Er vi snart ved at være derhenne hvor det bedre kan betale sig at betale broen i SEK? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 7, 2016 Det skal jeg ikke kunne sige.. Men: SEK 74,69 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2016 Jeg regnede på det. Hvis kursen bliver hernede, og broen ikke hæver prisen i svenske kroner spares der ca. 3.000 danske om året ved at betale i sek i stedet. Naturligvis sætter broen snart prisen op i svenske kroner hvis kursen ikke ryger op igen, men indtil da kan det i den grad betale sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
HillSurfer 14 Anmeld indhold Besvaret November 8, 2016 Fedt. Ja det ser ud til at være ca. kr. 10 pr. tur pt. på de dyre ture man sparer ved en kurs på 75 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2017 Nogen bud på hvorfor SEK stiger så meget pt.? Er det den usikre dollar der er skurken? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret April 30, 2018 Så nærmer vi os kurs 70. All time low blev nået i marts 2009 med 64,37, skal vi derned? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret May 10, 2018 Du jinxede den! nu er vi på 72 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Ann 10 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2018 Men det kan vel ikke udelukkende være Pauls skyld. Hvad er der ellers sket? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mortimer 11 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2018 Jeg brugte hele aftenen igår på at gå i dybden med grunden til hvorfor vi nu igen er over 72. Desværre så var svaret fra alle eksperter jeg spurgte, at en tråd på sunddebat hvor en "Paul"s håb om ny all time low skulle knuses. Så jo, det kan åbenbart udelukkende være hans skyld. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Paul 26 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2018 14 timer siden, Mortimer skrev: Så jo, det kan åbenbart udelukkende være hans skyld. LOL Imens har guldet været oppe, så jo flere heste i stalden gør, at man kan ride hele tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bonne 16 Anmeld indhold Besvaret June 12, 2018 Ah... den gode gamle lønforhøjelsestråd... Den kan holde liv i ALT! Nå, hvad siger I... SEK har være pænt stigende de sidste tre måneder... Jeg skal overføre en stor klump SEK'er... skal jeg gøre det nu eller vente en måned? Vh, Lars. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites