Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 5, 2012 Næ men fordi du ikke tror på det, betyder det ikke at det ikke kan være rigtigt. wait and watch ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 Hej Brian, Jeg lover dig 1000% om dagen forrentning af dine penge, hvis du overfører over 1.000.000 SEK til min konto i Brasilien... Jeg har et helt specielt koncept og det er helt sikker at du aldrig ser dine penge igen... fordi jeg skal bruge dem på drinks og damer på stranden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 Hej Brian, Jeg lover dig 1000% om dagen forrentning af dine penge, hvis du overfører over 1.000.000 SEK til min konto i Brasilien... Jeg har et helt specielt koncept og det er helt sikker at du aldrig ser dine penge igen... fordi jeg skal bruge dem på drinks og damer på stranden Så meget kan du ikke drikke....ellers havde jeg gerne overført dem....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 Ingen grund til at gøre nar.... Fordi du mener det ikke kan la' sig gøre, er det ikke ensbetydende med at det er umuligt. Og det er ikke mine penge.... Det er en gruppe af ekstremt rige mennesker der er gået ind i det her... Hej Brian, Jeg lover dig 1000% om dagen forrentning af dine penge, hvis du overfører over 1.000.000 SEK til min konto i Brasilien... Jeg har et helt specielt koncept og det er helt sikker at du aldrig ser dine penge igen... fordi jeg skal bruge dem på drinks og damer på stranden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 Det er nogle meget dyre damer jeg har med at gøre (og så er det ikke engang løgn!!), så du behøver ikke være bekymret om jeg kan forbruge pengene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 Så meget kan du ikke drikke....ellers havde jeg gerne overført dem....:D Det er nogle meget dyre damer jeg har med at gøre (og så er det ikke engang løgn!!), så du behøver ikke være bekymret om jeg kan forbruge pengene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 Ingen grund til at gøre nar.... Fordi du mener det ikke kan la' sig gøre, er det ikke ensbetydende med at det er umuligt. Og det er ikke mine penge.... Det er en gruppe af ekstremt rige mennesker der er gået ind i det her... I malmö??? Hvorfor lige Malmö?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 Regionen er valgt pga beliggenhed og stabilitet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 Regionen er valgt pga beliggenhed og stabilitet. Der må sgu være grænser for ytringsfriheden. Moderator - hvor er du henne? Jeg tror der er en der trænger til en skrivepause og en lille afkøler :) (hård og uretfærdig - men Brian du er jo blevet bannet en del gange før - så du ka tage det). Måske skulle Sunddebatten have en skraldespand, hvortil man kan overføre udvalgte indlæg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 :D Men det er årsagen hvad enten folk er enige i den betragtning eller ej Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
elbilen 10 Anmeld indhold Besvaret June 6, 2012 http://di.se/Artiklar/2012/6/6/269397/De-ar-samst-i-landet-pa-att-amortera/ Eller kan det være at de klovne bare har lånt aaaalt for meget i forhold til indkomst. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2012 Jeg stemmer på at Brian IKKE blokeres, for i så fald vil vi/JEG miste en kilde til meget underholdning.... Dont do it admin... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2012 Husk nu at karma som regel kommer skidt tilbage.....godt du er lidt cocky nu, men jeg glæder mig til at høre dig når nu alt det her kommer frem i lyset ;) Hvilken latterliggørelse var Aristoteles ikke udsat for da han påstod jorden var rund....Idag er det en udbredt opfattelse at han nok have ret..... Sammenligner på ingen måde mig selv med de gamle grækere, men det var nu egentlig bare for at vise at man ikke skal pege fingre, før man rent faktisk har noget at ha det i... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dk-se-borger 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2012 Kære Rikke, Min kommentar var relativt kærligt ment, som du måske har fornemmet... Men hvis du kan invitere mig ind i denne esklusive klub, er jeg villig til at gå med på "illusionen" hehe... Hvordan skulle sådan en klub egentlig komme frem i lyset?? JEg troede at sådanne ting foregik i det skjulte? Husk nu at karma som regel kommer skidt tilbage.....godt du er lidt cocky nu, men jeg glæder mig til at høre dig når nu alt det her kommer frem i lyset ;) Hvilken latterliggørelse var Aristoteles ikke udsat for da han påstod jorden var rund....Idag er det en udbredt opfattelse at han nok have ret..... Sammenligner på ingen måde mig selv med de gamle grækere, men det var nu egentlig bare for at vise at man ikke skal pege fingre, før man rent faktisk har noget at ha det i... ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2012 Pt er det meget rige mennesker der er med i klubben.... Derfor er det skjult pt....når det er blevet stort nok, bliver produkterne tilbudt almindelige mennesker.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
fdhin 10 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2012 Husk nu at karma som regel kommer skidt tilbage.....godt du er lidt cocky nu, men jeg glæder mig til at høre dig når nu alt det her kommer frem i lyset ;) Hvilken latterliggørelse var Aristoteles ikke udsat for da han påstod jorden var rund....Idag er det en udbredt opfattelse at han nok have ret..... Sammenligner på ingen måde mig selv med de gamle grækere, men det var nu egentlig bare for at vise at man ikke skal pege fingre, før man rent faktisk har noget at ha det i... ;) Lyder som om du trænger til lidt opmuntring Brian. "All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident." -- Arthur Schopenhauer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 8, 2012 HAhahahaha ja :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Jeg stemmer på at Brian IKKE blokeres' date=' for i så fald vil vi/JEG miste en kilde til meget underholdning.... Dont do it admin...[/quote'] Du har evig ret, men det er ikke noget vi kan stemme om. Det er GIO der skal træde i karakter, før denne tråd kører helt af sporet. Så GIO hvad med at komme i gang med kosten og feje de sidste par (underholdende) indlæg ned i et skraldespands subfora? Det er sgu da tydeligt for en hver at der er gået illuminati i denne tråd, med rygter om et hemmeligt selskab der skal styre verdensøkonomien fra Malmö, og en Brian der nævner sit eget navn sammen med Aristoteles! Altså, karma eller ej, kvaliteten af tråden er dalet kraftigt på det sidste. Tak til Brian for endnu engang at gøre Sunddebatten til sin private legeplads :). Og Gio skal også have en tak for slet ikke at kommentere noget som helst og generelt være passiv som en død fisk :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Ja grin du bare....men den der ler sidst, ler bedst ;) Blir godt den dag jeg kan tvære dit fjæs med "hvad sagde jeg"...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Du har evig ret, men det er ikke noget vi kan stemme om. Det er GIO der skal træde i karakter, før denne tråd kører helt af sporet. Så GIO hvad med at komme i gang med kosten og feje de sidste par (underholdende) indlæg ned i et skraldespands subfora? Det er sgu da tydeligt for en hver at der er gået illuminati i denne tråd, med rygter om et hemmeligt selskab der skal styre verdensøkonomien fra Malmö, og en Brian der nævner sit eget navn sammen med Aristoteles! Altså, karma eller ej, kvaliteten af tråden er dalet kraftigt på det sidste. Tak til Brian for endnu engang at gøre Sunddebatten til sin private legeplads :). Og Gio skal også have en tak for slet ikke at kommentere noget som helst og generelt være passiv som en død fisk :) Jeg synes ikke at de seneste kommentarer fra "Rikke Rost" alias "Ponzi-Brian" retfærdiggør et ban. Det er uden tvivl noget forvrøvlet sludder, der umuligt kan passe, men der er ikke tale om noget personligt angreb,tilsvining eller lign. Ikke en gang ond tone. Man kan så godt argumentere for at de skulle flyttes over i en tråd under "underholdning". Men moderator skal vel også have lov at slappe af en gang imellem. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Sjovt du nævner Ponzi.....:D Sådan foregår det bare ikke. De er igang med at rekruttere folk og jeg havde rent faktisk overvejet at de skulle snakke med dig Klaus... Til en samtale kan du jo skyde deres projekt ned eller lære noget nyt. Skal jeg gi' dem dit nr? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Så kom Spanien frem med tigger hatten! http://www.sydsvenskan.se/varlden/spanien-begar-nodlan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
bananas 14 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Sjovt du nævner Ponzi.....:D Sådan foregår det bare ikke. De er igang med at rekruttere folk og jeg havde rent faktisk overvejet at de skulle snakke med dig Klaus... Til en samtale kan du jo skyde deres projekt ned eller lære noget nyt. Skal jeg gi' dem dit nr? Det ville være overordentligt usmart af mig at begynde at diskutere den slags over et offentligt forum. Under alle omstændigheder er de nuværende "facts" som er præsenteret noget som får alle mine indre alarmklokkerne til at ringe med hensyn til at det slet ikke hænger sammen. Opstartsbudgettet er 120.000.000.000 euro .... 120 mia. euro er et vanvittigt stort beløb. Utroværdigt stort. For nu lige at lave lidt sammenligninger. Danmarks BNP på et år: 1745 mia. DKK = ca. 230 mia. euro Formue for Danmarks største institutionelle investor; ATP = ca. 320 mia. DKK = ca.43 mia. euro Formue for Nordens og Verdens største institutionelle investor: Norske Oljefondet = 3.500 mia. NOK = ca. 460 mia. euro. Egenkapital i Nordens største bank: Nordea = ca. 26 mia. euro Egenkapital i Danske Bank: ca. 17 mia. euro Er det traditionel kapitalforvaltning af andres penge er 120 mia. i formue under forvaltning nok til at være på verdens top 100 liste (side 23 i følgende link): http://www.towerswatson.com/assets/pdf/5707/PI500-Analysis-YE2010.pdf Formue i Verdens største hedge fond: Bridgewater Associates = 58,9 mia. USD = ca. 45 mia. euro http://en.wikipedia.org/wiki/Hedge_fund Der vil komme helt andre boller på den finansielle suppe og det starter med en bank der garanterer 2% i rente om måneden på investeringer. Teknisk set laver en bank ikke investeringer - gammeldags bankforrenting består af ind og udlån. Nu om dage har man dog tilladt at banker kan have afdelinger og/eller datterselskaber som laver, kapitalforvaltning, børsmæglervirksomhed, investeringsfonde og lignende. Der er ingen på denne planet som er i stand til at GARANTERE 2% OM MÅNEDEN (=26,82% om året) i det nuværende rentemiljø - dele af den danske pensionssektor er i problemer fordi man engang i 80'erne kom til at garantere 4,5% om året. Man kan have det som et "mål" at man vil lave et afkast på 26,8% om året, hvilket er ekstremt ambitiøst. Der skal nok findes nogen hedge fonde eller sågar almindelige investeringsfonde, som har givet det afkast i GENNEMSNIT over tid og kan formodes at kunne fortsætte succesen - men der er dælme udsving undervejs og ingen garanti for noget. Under alle omstændigheder kan det på ingen måde lade sig gøre at skabe den slags afkast på en kollos-formue af 120 mia. euro. Den formue er alt for stor til at nogen kan bevæge sig rundt og få mere end markedsafkastet. Der vil blive forhandlet med regeringer omkring dette projekt og land vil blive udlejet på ubestemt tid. . ??? Man skal ikke forhandle for meget med de pengetrængende europæiske regeringer for tiden, hvis man sidder på en kæmpe pengekasse. Det ender med at de laver en lov, der ekstrabeskatter pengekassen. Det ses allerede delvist med de danske pensionsformuer, og lignende eksempler kan findes i andre lande. Det starter med et institut for elitebørn og voksne (200 stks) fra hele verden der skal arbejde sammen om at skabe en bedre verden. WTF har det med de andre ting at gøre????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret June 9, 2012 Ja....de er at finde indenfor top 103 på din liste.... :) Jeg ved godt folk er mistroiske og det er fuldt forståeligt. Men der kommer mere om det når vi kommer lidt længere hen på sommeren! Vi lader den ligge stille her et øjeblik. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Markowitch 12 Anmeld indhold Besvaret June 10, 2012 Jeg synes ikke at de seneste kommentarer fra "Rikke Rost" alias "Ponzi-Brian" retfærdiggør et ban. Ja, men det er altså ikke os der bestemmer, det må Gio jo selv afgøre. Det er det tunge åg en moderator bærer, og han kan jo også bare nøjes med flytte de "sjove" indlæg. Men indtil videre så lader Gio bare sunddebatten sejle i sin egen sø. Selvom han troskyldigt logger ind hver morgen, så har han overhovedet ikke lyst til at være synlig, endsige kommentere på noget som helst. I mellemtiden driver denne tråd længere ned i det kloakdræn af en tossediskussion, som Rikke Rost (tidligere Budha, tidligere Supermule og muligvis snart Aristoteles) har startet i denne tråd. Gio hvad med at du bare kaster håndklædet i ringen og opgiver dit hverv - du er jo ikke til nogen som helst nytte når du er så anonym. Sunddebatten er heller ikke hvad den har været. Der er jo næsten ikke flere folk med omløb i hovedet der gider at skrive herinde efterhånden. Denne tråd var ellers en af de få, der stadig kunne trække en interessant diskussion. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites