Jump to content
rasmusrene

Det ny tv signal??

Recommended Posts

Vi betaler via hyren 105kr til kabel tv, her ser vi dr og tv2 men der kommer hele tiden den tekst i toppen at dette kun udsendes på det analoge signal, kan man så forvente at udlejer sørger for at jeg fortsat kan se kanalerne efter 1 nov? Takker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

TV 2 udsender kun "reminder-teksten" på det analoge signal, og ikke på det nye digitale. Det siger jo ligesom sig selv, at hvis man allerede ér på DVB-T/S-whatever, så behøver man ikke blive mindet om det :th2: Ergo er signalet ComHem videredistribuerer det gode gamle UHF-analoge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
@Khen28' date=' de har bare flyttet rundt på kanalerne... Vi har også canaldigital...[/quote'] Det blev hurtigt opdaget, men jeg kunne ikke finde dem - hverken på den eksisterende kanalliste eller via søgning, men.... de er der faktisk nu *G* Jeg aner ikke hvordan og hvorfor, for de var der altså ikke tidligere :confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg mistede dem også idag, og de var der heller ikke efter den nye søgning. Jeg havde bare to sorte skærmbilleder, men en times tid efter dukkede de op igen. (heldigvis da :) )
Godt, så er det ikke bare mig :p Vi havde også bare 2 sorte skærmbilleder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Comhem har lige sagt at man ikke skal regne med at kunne se DR1 og TV2 efter 31/10 medmindre man har specifikt bestilt det i en eller anden pakke-løsning.... :sad::fight:
Jeg havde også mine bange anelser, og det ser desværre slet ikke ud til at der findes mulighed for at se tv2 på nogle af de pakker man kan købe. DR1 er dog en mulighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Læste i gratis aviserne igår at canaldigital.se har fjernet DR1 og TV2 fra deres udbud - vistnok en tillægs pakke man har kunnet købe. Årsagen med DR1 var an man ikke kunne komme overens om en ny aftale nu hvor deres nuværende udløber.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Læste i gratis aviserne igår at canaldigital.se har fjernet DR1 og TV2 fra deres udbud - vistnok en tillægs pakke man har kunnet købe. Årsagen med DR1 var an man ikke kunne komme overens om en ny aftale nu hvor deres nuværende udløber.
Det skulle kun dreje sig om parabol-kunder hos CD og ikke berøre kabeltv kunderne - derfor jeg blev en smule forvirret, da jeg ikke kunne finde de nævnte kanaler på kanallisten i går.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites