rasmusrene 10 Anmeld indhold Skrevet October 5, 2009 Vi betaler via hyren 105kr til kabel tv, her ser vi dr og tv2 men der kommer hele tiden den tekst i toppen at dette kun udsendes på det analoge signal, kan man så forvente at udlejer sørger for at jeg fortsat kan se kanalerne efter 1 nov? Takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alex 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 tænkte præcis det samme i går... gad vide om COMHEM har styr på det ;o) Mvh Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Det vil jeg tro, eftersom at de jo allerede hiver de svenske kanaler ned med enten digital satalit eller digital antenne. I Sverige er det digitale signal jo gamle nyheder ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Comhem har lige sagt at man ikke skal regne med at kunne se DR1 og TV2 efter 31/10 medmindre man har specifikt bestilt det i en eller anden pakke-løsning.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Jeg undrer mig også over at alle kanaler jeg modtager vis "kabel tv" er analoge både de svenske og danske.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 På mit gamle kollegie sendte de begge signaler ud gennem ledningsnettet. Dem som så havde en digital tuner kunne se digital tv og dem med analog kunne se analogt. Ingen problemer der. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 TV 2 udsender kun "reminder-teksten" på det analoge signal, og ikke på det nye digitale. Det siger jo ligesom sig selv, at hvis man allerede ér på DVB-T/S-whatever, så behøver man ikke blive mindet om det :th2: Ergo er signalet ComHem videredistribuerer det gode gamle UHF-analoge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Vi har CanalDigital kabel tv, og vi har erfaret i dag, at de har fjernet TV2 samt DR1 - er der andre, ligesom os, der gjort samme opdagelse? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 @Khen28, de har bare flyttet rundt på kanalerne... Vi har også canaldigital... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 @Khen28' date=' de har bare flyttet rundt på kanalerne... Vi har også canaldigital...[/quote'] Det blev hurtigt opdaget, men jeg kunne ikke finde dem - hverken på den eksisterende kanalliste eller via søgning, men.... de er der faktisk nu *G* Jeg aner ikke hvordan og hvorfor, for de var der altså ikke tidligere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Jeg mistede dem også idag, og de var der heller ikke efter den nye søgning. Jeg havde bare to sorte skærmbilleder, men en times tid efter dukkede de op igen. (heldigvis da :) ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Jeg mistede dem også idag, og de var der heller ikke efter den nye søgning. Jeg havde bare to sorte skærmbilleder, men en times tid efter dukkede de op igen. (heldigvis da :) ) Godt, så er det ikke bare mig :p Vi havde også bare 2 sorte skærmbilleder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Comhem har lige sagt at man ikke skal regne med at kunne se DR1 og TV2 efter 31/10 medmindre man har specifikt bestilt det i en eller anden pakke-løsning.... Jeg havde også mine bange anelser, og det ser desværre slet ikke ud til at der findes mulighed for at se tv2 på nogle af de pakker man kan købe. DR1 er dog en mulighed. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Viasat.dk - men så er det selvfølgelig ikke via kabel længere, og dermed kun interessant for folk der har mulighed for parabol (og "stråmand" i DK). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
rasmusrene 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Nogen der ved om boxer.DK med en stueantenne kan virke midt i Malmø? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
annaogmichael 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Svensk Boxer Nogen der ved om boxer.se virker i Danmark (Kastrup) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Nogen der ved om boxer.se virker i Danmark (Kastrup)http://www.boxer.se/?page=10 Det er jo bare at prøve at rette en antenne mod Jägersro, og slutte en DVB-boks til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Læste i gratis aviserne igår at canaldigital.se har fjernet DR1 og TV2 fra deres udbud - vistnok en tillægs pakke man har kunnet købe. Årsagen med DR1 var an man ikke kunne komme overens om en ny aftale nu hvor deres nuværende udløber. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
KHEN28 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Læste i gratis aviserne igår at canaldigital.se har fjernet DR1 og TV2 fra deres udbud - vistnok en tillægs pakke man har kunnet købe. Årsagen med DR1 var an man ikke kunne komme overens om en ny aftale nu hvor deres nuværende udløber. Det skulle kun dreje sig om parabol-kunder hos CD og ikke berøre kabeltv kunderne - derfor jeg blev en smule forvirret, da jeg ikke kunne finde de nævnte kanaler på kanallisten i går. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites