MC Manden 10 Anmeld indhold Skrevet September 30, 2009 Pas nu godt på jer selv og hinanden... Jeg forlader Sverige om nogle få timer og ved ikke lige hvornår jeg kommer retur Tak til alle de dejlige mennsker jeg har lært at kende herinde, I ved hvem jeg mener.... Fang mig på MSN eller Facebook :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Pas nu godt på jer selv og hinanden... Jeg forlader Sverige om nogle få timer og ved ikke lige hvornår jeg kommer retur Tak til alle de dejlige mennsker jeg har lært at kende herinde, I ved hvem jeg mener.... Fang mig på MSN eller Facebook :th2:God Tur, Palle Bo Hansen :) We shall meet again! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 God Tur, og hils der over :-) Mvh A Pas nu godt på jer selv og hinanden... Jeg forlader Sverige om nogle få timer og ved ikke lige hvornår jeg kommer retur Tak til alle de dejlige mennsker jeg har lært at kende herinde, I ved hvem jeg mener.... Fang mig på MSN eller Facebook :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 ha det fornøjeligt, og keep us posted on FB :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 För en som inte riktigt hänger med, vart ska du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 För en som inte riktigt hänger med' date=' vart ska du?[/quote'] Singapore... arbejde, du ved :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Ha det så bra !! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Singapore! Wow! Det blir annorlunda. Och varmt.... Hur länge? Eller är det inte tidsbestämt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 God tur, og hils derude Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Singapore! Wow! Det blir annorlunda. Och varmt.... Hur länge? Eller är det inte tidsbestämt? Det er en permanent stilling....derfor ved jeg ikke hvornår jeg kommer retur... (om jeg kommer retur :D) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Vad ska du göra? Var ska du bo? Bra pengar? (Ja, det förmodar jag). Jag har varit i Singapore 3 gånger själv, stop-over till Nya Zealand, och hold da k... vad det är varmt och fuktigt. Men det är säkert en fantastisk upplevelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Vad ska du göra? Var ska du bo? Bra pengar? (Ja, det förmodar jag). Jag har varit i Singapore 3 gånger själv, stop-over till Nya Zealand, och hold da k... vad det är varmt och fuktigt. Men det är säkert en fantastisk upplevelse. Jeg skal arbejde for det firma jeg er ansat i idag, som team lead for ca. 10 SAP konsulenter. Derudover skal jeg arbejde en del med kunderelationer. Jeg starter med at bo her: http://www.thesail.com.sg/ Og ja... Lønnen er tilpas attraktiv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mohlin 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Hmmm... ja, det ska du väl överleva! :) Och god mat är det också. Shit, önskar ibland att jag var 25 år yngre och på väg ut i världen igen! Mer möjligheter nu. Vilken skatt betalar du? Den i Singapore som är...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Vilken skatt betalar du? Den i Singapore som är...? Ja, jeg har samme løn som idag, men slipper med 6.6% i skat. Så mon ikke der skulle blive til en isvaffel hver lørdag ? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jacobe 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Hasta La Vista, Mester - hav en fantastisk oplevelse! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 *poooof* .....profile deleted..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Ja' date=' jeg har samme løn som idag, men slipper med 6.6% i skat. Så mon ikke der skulle blive til en isvaffel hver lørdag ? :)[/quote'] sweet :th2: og go' vind og alt det der. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Ja held og lykke derude - og pas på de søde piger, nogle af dem er faktisk MÆND!!! :D Gid det var mig der kun skulle betale 6.6% i skat - så kunne jeg sq købe nogle flere biler :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Ja go tur Palle, jeg skal nok give lyd fra mig når jeg har dine ting derude, medmindre jeg finder noget i dine kufferter jeg selv kan bruge:tongue2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 God vind min gode ven! Tak for (so far) 6 hyggelige år i Skåne, og alle grillaftenerne, byturene, og ikke mindst rødvinsaftenerne ala den som vi lige nåede i fredags ...dybest er det åbne vand jeg mener, hvor hurtigt blir du gammel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 God vind Palle - og tak for de hyggelige år i Skåne. Vi ses :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Ja held og lykke derude - og pas på de søde piger, nogle af dem er faktisk MÆND!!! :D Taler du af erfaring? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites