Jump to content
ahmad.dk

ANDRA KALLELSEN! bluff?

Recommended Posts

Hvis du ikke kan tåle at høre noget der skurrer i dine ører' date=' så bør du slet ikke poste offentligt. [/quote'] sjovt du pludseligt siger präcis samme ord som du har klandret og endda givet mig advarsler for at sige ... ::thumbdown og som du udemärket ved er intet jeg siger herinde personligt men når du sidder og leger moralens vogter og jeg ved du tilfäldigvis ikke selv overholder alle love til punkt og prikke så holder jeg ikke min käft og det burde du vide efterhånden.. det var jo ikke det der skete folk gav ham jo ikke svar men bare moralske opstöd "betal nu bare" og "hvorfor tror du du er hävet over loven" osv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ahmad...Nu skal du ikke bestemme hvem der gør hvad herinde, men derimod tage pro's & con's med lige dele vanvid. Hvis du ikke kan tåle at høre noget der skurrer i dine ører, så bør du slet ikke poste offentligt. Desuden bør du få styr på hvad du skriver i dine indlæg, når du påstår det kun handlede om denne lille forseelse. Miséren lå nok mere i dine fremtidsudsigter, som du jo så flot beskrev muligheden af i selvsamme #1 - men som en del sjovt nok ignorerer. Men det er igen dén med Fanden & Bibelen :o Du fortsætter bare med dit gøremål, og ignorerer bødeforlæg og deslige i fremtiden. Det kan du så hygge dig med, og lege med tanken om Kronofogd m.m. i Sverige. Så skal du nok falde super-godt til, når du dårligt kan sætte dine penge i banken, uden at være bange for de bliver indeholdt senere. Det ér sat lidt på spidsen - men du spurgte selv om mulige konsekvenser - og fik svar. Beklageligvis gider du kun høre på dem der lugter af din egen konklusion, som du, tilsyneladende, er kommet til allerede inden du postede #1. God fornøjelse med at undgå de forskellige instanser - i begge lande. :rolleyes:
nu synes jeg lige at du strammer den overfor mig lidt. ALLE er velkomne til at skrive,debatere og udtrykke hvad de vil. Men naar jeg spoerger om noget og bliver svaret paa noget helt andet og med en barsk tone og beskyldning om det ene og det andet saa er det lige der at jeg synes folk lyder mere og mere som hyklere. Det som startede hele balladen var dem som synes at jeg mangler moral og opdragelse idet jeg faar en boede for at bryde loven, og derefter spoerger om hvad der sker hvis jeg undlader at betale den. Som du selv skriver er det vel kun mig som vil maerke konsekvensen af mine handlinger, loenindjholdelse, kronoforged etc. Jge spurgt blot om hvad der sker hvis jeg ignorerde SE polisen naar de proever at haandhaeve noget som er sket i DK. Vil de lad det ligge og saa koerer sagen i DK? Eller vil de forsoege at faa fat i mig i form af efterlysing og evt anholdelse etc etc. Hvorfor skulle det vaere opfordring til ulovligheder? Om jeg betaler min boede eller ej kan da kun vaere en personlig sag, (jeg har paa ingen tidspunkt i indlaeget skrevet at jeg ikke vil-kun hvad der sker i forhold til SE polisen!) og derfor saa bliver jeg sgu lige gal naar jeg hoere hvad folk taenker om mig personligt fordi jeg stiller mit spoergsmaal. ps- maaske har jeg ikke raad til at betale min boede og derfor spoerger, hvad f***** rager det folk egentlig. hvis folk svarer AERLIGT og relevant til traaden saa havde den her traad set HELT anderledes ud. //Ahmad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
sjovt du pludseligt siger präcis samme ord som du har klandret og endda givet mig advarsler for at sige ... ::thumbdown
Sikke du sludrer.
og som du udemärket ved er intet jeg siger herinde personligt men når du sidder og leger moralens vogter og jeg ved du tilfäldigvis ikke selv overholder alle love til punkt og prikke så holder jeg ikke min käft og det burde du vide efterhånden..
Nu griner jeg igen, Michael. Ja - du har da ganske rigtigt tilbudt mig sort arbejdskraft i form af en bunke polakker. Har jeg taget imod tilbuddet? Nej - det har jeg ikke. Så det siger mere om dig end mig - nu du selv bragte det på bane. Og hvor vil du egentlig hen med det? At jeg også engang er blevet taget af en fotovogn? Med solbriller på, endda? :cool: Pas på! Moderator er kriminel! :p c089.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvis folk svarer AERLIGT og relevant til traaden saa havde den her traad set HELT anderledes ud.
Ganske enig. Resten skal jeg undlade at kommentere på, da det kun ville blive en gentagelse af hvad tråden allerede indeholder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ALLE herinde ville forsöge at slippe hvis det er muligt...
Nope!;) Hvis jeg ærligt og redeligt havde gjort noget forkert, så ville jeg personligt også betale min bøde -100%! HVIS jeg ikke mente bøden var korrekt, ja, så ville jeg forsøge at slippe. For ellers ville det ikke være retfærdigt... Og nej, jeg overholder ikke færdselsloven altid. Har fået flere parkerings"bøder", som jeg er sluppet for at betale, da jeg ikke mente de var korrekte, men nu er en parkerings"bøde" heller ikke en bøde, men derimod en afgift!:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Sikke du sludrer.Nu griner jeg igen, Michael. Ja - du har da ganske rigtigt tilbudt mig sort arbejdskraft i form af en bunke polakker. Har jeg taget imod tilbuddet? Nej - det har jeg ikke. Så det siger mere om dig end mig - nu du selv bragte det på bane. Og hvor vil du egentlig hen med det? At jeg også engang er blevet taget af en fotovogn? Med solbriller på, endda? :cool: Pas på! Moderator er kriminel! :p c089.gif
nej men du ville gerne ha et tilbud det hastede bare ikke lige dengang .. min pointe er at overholder man ikke selv alle regler til punkt og prikke kan man ikke tillade sig at pive når andre heller ikke gör

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nope!;) Hvis jeg ærligt og redeligt havde gjort noget forkert, så ville jeg personligt også betale min bøde -100%! HVIS jeg ikke mente bøden var korrekt, ja, så ville jeg forsøge at slippe. For ellers ville det ikke være retfærdigt... Og nej, jeg overholder ikke færdselsloven altid. Har fået flere parkerings"bøder", som jeg er sluppet for at betale, da jeg ikke mente de var korrekte, men nu er en parkerings"bøde" heller ikke en bøde, men derimod en afgift!:)
det tror jeg ikke på.. lad os for sjov skyld sige at billedet der dumper ind hos dig er så slöret at det er umuligt at se hvem det er og du ved at bare ved at sige "det er ik mig" slipper du for 4000kr fartböde.... klart du ville göre det selv de politifolk jeg kender ville göre sådan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
det tror jeg ikke på.. lad os for sjov skyld sige at billedet der dumper ind hos dig er så slöret at det er umuligt at se hvem det er og du ved at bare ved at sige "det er ik mig" slipper du for 4000kr fartböde.... klart du ville göre det selv de politifolk jeg kender ville göre sådan
Du kan da ikke vide hvad andre ville gøre ! Tyv tro hver mand stjæler er det ik sådan man siger !! Personligt havde jeg da selv betalt den hvis jeg viste det var mig, længere er den bare ikke ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan da ikke vide hvad andre ville gøre ! Tyv tro hver mand stjæler er det ik sådan man siger !! Personligt havde jeg da selv betalt den hvis jeg viste det var mig, længere er den bare ikke ...
näh men jeg kan välge og lade väre med at tro på det !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
ps- maaske har jeg ikke raad til at betale min boede og derfor spoerger, hvad f***** rager det folk egentlig. //Ahmad
Gider egentlig ikke blande mig i debatten, men nogle gange kan man bare ikke lade være :laugh: Man kan altid aftale en afdragsordning i bødesager - det er bare at ringe til KBH Politi´s regnskabsafdeling ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
nej men du ville gerne ha et tilbud det hastede bare ikke lige dengang ..
Klart jeg hører mig omkring vedr. mulighederne. Det tror jeg de fleste gør' date=' inden de kaster penge efter et større projekt. At du så vælger at lægge mig ord i munden...tja - det må stå for din egen regning.
min pointe er at overholder man ikke selv alle regler til punkt og prikke kan man ikke tillade sig at pive når andre heller ikke gör
Dén lader vi stå et øjeblik ;) Og samtidig er dét punktum for min deltagelse i aften. Det er længe siden jeg har rystet meget på hovedet :lol: Sov godt - trods alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Politiet består af et bredt udsnit af den danske befolkning;) =De er da ikke en skid bedre end nogen anden.. Men det er jeg! haha :D Jo, jeg ville betale (tro det eller ej -dont care) -bortset fra at jeg ikke sætter mig i den situation at få en 4000,- bøde (ved godt der ikke skal så meget til), kører kun en smule for stærkt "altid"...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites