TDC 10 Anmeld indhold Skrevet September 30, 2009 Puh - helt glad for at jeg er begyndt at kører bil hele vejen, istedet for at parkerer på Svågertorp, og tage toget. Antallet af indbrud på Parkering øger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spinner 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Puh - helt glad for at jeg er begyndt at kører bil hele vejen' date=' istedet for at parkerer på Svågertorp, og tage toget. Antallet af indbrud på Parkering øger Ja, havde faktisk bemærket at der holdt en del biler med ruder knust derude. Der er også begyndt at køre vagter med hunde rundt på pladsen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 For ca- en måned siden så jeg en BMW holdende på 2x1 stenplader i stedet for dæk! Det virker som et specielt sted at skifte 4 dæk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 jeg mener selvfølgelig : 4 stenplader i stedet for 4 dæk. Jeg mener det var en blå BMW 120 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 jeg mener selvfølgelig : 4 stenplader i stedet for 4 dæk. Jeg mener det var en blå BMW 120 proffsigt gjort hvis de har stjålet däkkene uden at tage fälgende af .. jeg er imponeret Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gustaf 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Dæk + Fælge var væk. Der lå ikke 4 fælge ved siden af bilen. Der hvor der engang var dæk lå 2 sten på jorden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2009 Fik smadret min rude + ridset bilen her for 2 uge siden. Stjal min gps + brobizz. Fandme surt at opdage bilen bare står der i regn vejr. Skulle bare hjem en sen aften, NOT!:mad: Ud over det, havde de fandme os brugt brobizz'en. en gang til DK og så tilbage. Øresundsbroen havde billeder af bilen og hvornår de kørte over. Har anmeldt det hele til politiet, men har lige fået brev for 3 dage siden at de ikke vil lave en sag ud af det. SURT for mig! Når man har månedskort der oppe(ved svågertorp), får man erstattet op til 1500,- SEK på sin selvrisk. Dvs. man bruger sin forsikring, men p-malmø betaller op til 1500,- for selvrisk. Er da' bedre end ingen ting! Ville bare lige dele det med nogen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Fik smadret min rude + ridset bilen her for 2 uge siden. Stjal min gps + brobizz. Fandme surt at opdage bilen bare står der i regn vejr. Skulle bare hjem en sen aften, NOT!:mad: Ud over det, havde de fandme os brugt brobizz'en. en gang til DK og så tilbage. Øresundsbroen havde billeder af bilen og hvornår de kørte over. Har anmeldt det hele til politiet, men har lige fået brev for 3 dage siden at de ikke vil lave en sag ud af det. SURT for mig! Det lyder helt vanvittigt, at politiet ikke vil gøre noget ved sagen, når der er billedbevis af den bil, der har kørt over med den stjålne brobizz. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Det lyder helt vanvittigt' date=' at politiet ikke vil gøre noget ved sagen, når der er billedbevis af den bil, der har kørt over med den stjålne brobizz.[/quote'] Jeg vil antage at dem som er kørt over nok har gjort det i en stjålen bil, eller en bil med falske plader, og nok har skjult deres ansigt bag solbriller eller stor kasket. Ellers er de sku for dumme. Desuden er der jo flere herinde, der vil påpege at man ikke kan identificere/genkende personer ud fra et billede taget med et motorvejskamera .. =/ Men det er fa'me surt Maksim! Husk evt. at tørre ruden af for sugekop mærket. Jeg hørte at der var nogen som kiggede efter det. Alternativt kan du tage brobizz og gps med dig og lade handske rummet stå åbent, så man kan se at der ikke er noget i bilen ..... men så nakker de sikkert fælg i stedet :| Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Pede 10 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2009 Det lyder helt vanvittigt' date=' at politiet ikke vil gøre noget ved sagen, når der er billedbevis af den bil, der har kørt over med den stjålne brobizz.[/quote'] Så vil jeg sku fremover hver søndag aften tage op og snuppe et par brobizzer til at dække den kommende uges transport :-/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Er faktisk begyndt at åbne handske rummet, den idé fik jeg efter jeg havde indbrud. Ved i hvorfor der ikke er kamera? Det er jo trods alt betallings parkering. Jeg vil antage at dem som er kørt over nok har gjort det i en stjålen bil, eller en bil med falske plader, og nok har skjult deres ansigt bag solbriller eller stor kasket. Ellers er de sku for dumme. Desuden er der jo flere herinde, der vil påpege at man ikke kan identificere/genkende personer ud fra et billede taget med et motorvejskamera .. =/ Men det er fa'me surt Maksim! Husk evt. at tørre ruden af for sugekop mærket. Jeg hørte at der var nogen som kiggede efter det. Alternativt kan du tage brobizz og gps med dig og lade handske rummet stå åbent, så man kan se at der ikke er noget i bilen ..... men så nakker de sikkert fælg i stedet :| Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2009 Suspekte personer Hejsa Folkens Nu håber jeg ikke jeg forårsager et midlertidigt mavesår på nogen, men HVIS nogen har parkeret på Svågertorps sydlige parkeringsplads så bør I nok være lidt opmærksomme de næste par dage. Kl. ca. 10:35, mens jeg ventede på mit aflyste tog, gik der en gut rundt blandt bilerne oppe på parkeringspladsen. Han bar hvid (eller beige) jakke og en rød hætte (nok en hættetrøje). Han havde mørkt hår, højst sansynligt kort. Hudfarve er et sted mellem lys og lysebrun, men jeg er langt fra sikker. Sammen med ham var der en ladvogn i transporterklassen, der havde en hvid kabine. Han gik rundt på pladsen ind mellem bilerne og gik flere gange op til hegnet og kiggede på fronten af bilerne. Der kan selvfølgelig være mange årsager til at den gut gik deroppe, kan være de skulle hente en bil der ikke kunne starte eller han bare synes der var en flot bil. Uanset hvad så synes jeg dælme det virkede suspekt eftersom de kiggede på fronten af bilen og ikke bare på nummerpladen bagpå. Jeg overvejer kraftigt at skrive dette til P-Malmø i tilfælde at der er nogen som har fået stjålet noget, eller som en opfordring til at have en eller anden visuel kontrol på pladsen. Med det sagt, så håber jeg bare at jeg er paranoid og der ikke er sket noget =) Cheers Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Maria 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2009 Det er også lidt mærkeligt at man bare kan gå frit ind på parkeringspladsen ved bommen. Der burde jo være låst af. Jeg har også set en mand gå rundt på sydparkeringen (for nogle uger siden) Han gik også bare rundt imellem bilerne, og da jeg nærmede mig forsvandt han ud fra parkeringspladsen. Han havde løbetøj på og løb derfra. Mystisk. Hvem pokker parkerer sin bil der for at tage en løbetur :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites