Jump to content
CKM

Lejebolig i Sverige

Recommended Posts

Min kæreste og jeg overvejer at flytte til Sverige, men ønsker begge at beholde vores job i Danmark... Hvor er det bedst at bo i Ørestads-regionen..?? Hvilke boligselskaber kan bedst anbefales...?? Er der nogle, som har erfaringer med private udlejere...??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Leje..... Privat leje er ofte korttidsleje, kan være ok som en start. Få en masse anbefalinger fra nuværende udlejere i DK, lidt usædvanligt men man slipper ofte for indskud i Sverige. Forbered jer på at de vil ringe til arbejdsgiverne. Vi bor hos Stena Fästigheter det er ok, ingen problemer. Anbefaler dem gerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej CKM Jeg ved ikke hvor det bedste sted at bo er, da jeg ikke er flyttet derover endnu, men jeg har dog fået mig en lejebolig i Hammerspark, et rigtigt lækker nyopført byggeri, fik det gennem MKB Fastighet og det tog 1 1/2 år fra jeg skrev mig op, de stiller dog andre krav for at få en bolig end her hjemme, der er intet indskud, men du skal ha 3 lønsedler og ren RKI attest

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjah, jeg havde den lille fordel at jeg allerede boede hos MKB men jeg skrev mig op før de var blevet bygget færdige, det var kun de 2 forreste huse ned mod vandet der var beboede og mit var en skal! :) Men held og lykke!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites