CKM 10 Anmeld indhold Skrevet September 29, 2009 Min kæreste og jeg overvejer at flytte til Sverige, men ønsker begge at beholde vores job i Danmark... Hvor er det bedst at bo i Ørestads-regionen..?? Hvilke boligselskaber kan bedst anbefales...?? Er der nogle, som har erfaringer med private udlejere...?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Leje..... Privat leje er ofte korttidsleje, kan være ok som en start. Få en masse anbefalinger fra nuværende udlejere i DK, lidt usædvanligt men man slipper ofte for indskud i Sverige. Forbered jer på at de vil ringe til arbejdsgiverne. Vi bor hos Stena Fästigheter det er ok, ingen problemer. Anbefaler dem gerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
memo 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Hej CKM Jeg ved ikke hvor det bedste sted at bo er, da jeg ikke er flyttet derover endnu, men jeg har dog fået mig en lejebolig i Hammerspark, et rigtigt lækker nyopført byggeri, fik det gennem MKB Fastighet og det tog 1 1/2 år fra jeg skrev mig op, de stiller dog andre krav for at få en bolig end her hjemme, der er intet indskud, men du skal ha 3 lønsedler og ren RKI attest Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Kan kun anbefale Hammars Park, bor der selv! :) Superlejligheder der koster det ½ af hvad en tilsvarende lejlighed ville koste i Kbh! :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CMC 10 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Hej bizz Super fede lejligheder,har skrevet mig op ,hvor længe gik der før du fik svar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
biz 2 Anmeld indhold Besvaret October 3, 2009 Tjah, jeg havde den lille fordel at jeg allerede boede hos MKB men jeg skrev mig op før de var blevet bygget færdige, det var kun de 2 forreste huse ned mod vandet der var beboede og mit var en skal! :) Men held og lykke! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Carsten H 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2009 dejligt link men jeg kan sgu ikke oprette mig derinde på det der MKB Fastighet Den siger fejl i email adresse. Nogen der har erfaring med dette? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thyper 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2009 Opskrivningslisten hos MKB er overtaget af Boplats Syd http://www.boplatssyd.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites