Kress & Betina 10 Anmeld indhold Skrevet September 29, 2009 Halløjsa, nogen som bruger Comhem on demand ?? Jeg kunne godt tænke mig at bruge Comhem da de allerede er i huset, men så er det om der er dansk tv2 med i deres pakke ?? Der står ikk noget om det på deres side, men kanalen er vel gratis og kan fanges på en almindelig digital antenne ?? Det kunne jo være den var gemt et sted i deres udbud. -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Tv2 ComHem har ikke TV2 i deres digital pakker, man kan se kanalen som analog signal i huset. Regner med at det er sådan i hele regionen. DR1 kan ses som digital kanal. Men er i tvivl om det er en "on demand" kanal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Ja se tv2 lige til i overmorgen, så er det slut med analog sognal i DK. -Kress... ComHem har ikke TV2 i deres digital pakker, man kan se kanalen som analog signal i huset. Regner med at det er sådan i hele regionen. DR1 kan ses som digital kanal. Men er i tvivl om det er en "on demand" kanal. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Ja se tv2 lige til i overmorgen' date=' så er det slut med analog sognal i DK.[/quote']Det er kun d. 29 september i dag - så der er altså lige lidt over en måned til, Kress Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Hvad pokker !! Troede det var her til den første, men det er stadigvæk dumt de ikk har den hos Comhem. Boxer har den. -Kress... Det er kun d. 29 september i dag - så der er altså lige lidt over en måned til' date=' Kress [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Hvad pokker !! Troede det var her til den første, men det er stadigvæk dumt de ikk har den hos Comhem. Boxer har den. -Kress...Jeg kan ikke umiddelbart se TV 2 nogen steder i Boxer's udbud. EDIT: Ahh...den står ikke blandt deres udbud af kanaler (http://www.sunddebat.com/uploads/emoticons/default_rolleye.gif' alt=':rolleye:'>), men derimod som muligt tilvalg i deres Flex8-pakke (som kun udbydes via bredbånd!). Dét giver jo mening :o Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Havde selv kik på On demand boxen. meeeennn On demand virker lige PT "kun" på 8 ud af deres mindst 60 kanaler kanaler, nogle svenske, de resterende 52 vil løbende komme på listen, men der er ingen tidshorisont på dette. Så jeg droppede og valgte deres HDTV optager istedenfor. Sjovt nok så står det ik nogle steder at det kun er 8 kanaler pt, og de fleste sælgere ved det heller ik. mvh A Halløjsa, nogen som bruger Comhem on demand ?? Jeg kunne godt tænke mig at bruge Comhem da de allerede er i huset, men så er det om der er dansk tv2 med i deres pakke ?? Der står ikk noget om det på deres side, men kanalen er vel gratis og kan fanges på en almindelig digital antenne ?? Det kunne jo være den var gemt et sted i deres udbud. -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Virker kun på 8 ud a 60 Det er da for dumt, men med hdtv er der vel stadigvæk ikk tv2 fra den 1. ?? -Kress... Havde selv kik på On demand boxen. meeeennn On demand virker lige PT "kun" på 8 ud af deres mindst 60 kanaler kanaler, nogle svenske, de resterende 52 vil løbende komme på listen, men der er ingen tidshorisont på dette. Så jeg droppede og valgte deres HDTV optager istedenfor. Sjovt nok så står det ik nogle steder at det kun er 8 kanaler pt, og de fleste sælgere ved det heller ik. mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2009 TV2 hos ComHem Hej Har lige talt med ComHem og ganske rigtigt har de pt. ikke TV2 via det digitale netværk. Jeg bed kundeservice gå videre med mit ønske, da jeg tror mange andre danskere i især skåne gerne vil kunne se TV2 fremover. Kan I andre ikke ringe/maile og bede dem om det samme...jo flere og hurtigere ved de at de skal få den aftale på plads. Nogen som ved hvor man kan modtage TV2 digitalt når man ikke anvender parabol? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2009 http://www.perspektivbredband.se/ har tv2 i deres kanal pakke. mvh A Hej Har lige talt med ComHem og ganske rigtigt har de pt. ikke TV2 via det digitale netværk. Jeg bed kundeservice gå videre med mit ønske, da jeg tror mange andre danskere i især skåne gerne vil kunne se TV2 fremover. Kan I andre ikke ringe/maile og bede dem om det samme...jo flere og hurtigere ved de at de skal få den aftale på plads. Nogen som ved hvor man kan modtage TV2 digitalt når man ikke anvender parabol? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2009 Kan det anbefales? Har du selv Perspektiv? Bare noget røv når man er bundet til comhem i hvad... 3mdr??? http://www.perspektivbredband.se/ har tv2 i deres kanal pakke. mvh A Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2009 jeg har det ikke, men fravalgte det pga. man ikke kan så viasat el tv1000 el. chanel + på deres tjenester. og de kunne ikke sige hvornår man kunne det. mvh A Kan det anbefales? Har du selv Perspektiv? Bare noget røv når man er bundet til comhem i hvad... 3mdr??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
CAC 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 Hej Har lige talt med ComHem og ganske rigtigt har de pt. ikke TV2 via det digitale netværk. Jeg bed kundeservice gå videre med mit ønske, da jeg tror mange andre danskere i især skåne gerne vil kunne se TV2 fremover. Kan I andre ikke ringe/maile og bede dem om det samme...jo flere og hurtigere ved de at de skal få den aftale på plads. Nogen som ved hvor man kan modtage TV2 digitalt når man ikke anvender parabol? Mail hermed afsendt til Comhem :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bullet-BP 10 Anmeld indhold Besvaret October 14, 2009 Hej Har lige talt med ComHem og ganske rigtigt har de pt. ikke TV2 via det digitale netværk. Jeg bed kundeservice gå videre med mit ønske, da jeg tror mange andre danskere i især skåne gerne vil kunne se TV2 fremover. Kan I andre ikke ringe/maile og bede dem om det samme...jo flere og hurtigere ved de at de skal få den aftale på plads. Nogen som ved hvor man kan modtage TV2 digitalt når man ikke anvender parabol? Mail hermed afsendt til Comhem :th2: Så røg én mere af sted til Comhem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
APGraph 10 Anmeld indhold Besvaret October 15, 2009 hvad med at poste en mail og måske hvad i har skrevet så er det meget lettere for andre at gøre det samme og derved vil flere gøre det. mvh A Hej Har lige talt med ComHem og ganske rigtigt har de pt. ikke TV2 via det digitale netværk. Jeg bed kundeservice gå videre med mit ønske, da jeg tror mange andre danskere i især skåne gerne vil kunne se TV2 fremover. Kan I andre ikke ringe/maile og bede dem om det samme...jo flere og hurtigere ved de at de skal få den aftale på plads. Nogen som ved hvor man kan modtage TV2 digitalt når man ikke anvender parabol? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MrPong 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2009 Jeg har også snakket med ComHem, og sendt dem en mail. I min mail spurgte jeg, hvad der ville ske når kanalerne skiftede til digital. De skrev tilbage til mig, at jeg kunne kontakte deres support, som ville hjæpe mig med at få kanalerne på mit TV når de skiftede til digital! Har samtidig spurgt i min boligforening, og de fortæller også at jeg stadig kommer til at beholde kanalerne, selvom de skifter til digital. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2009 TV2 digitalt er muligt hos alle udbydere :-) Hej igen Har nu talt med en venlig chef hos TV2 i Odense som kunne fortælle mig at alle tv-udbydere i Sverige kan tilbyde TV2 digitalt uden at de skal betale for det !!! Der findes en nordisk aftale som siger at nabolandene kan se hinandens kanaler uden betaling - den gælder også selvom de nu bliver digitale:) At Comhem/Telia med flere pt. ikke tilbyder den - må derfor skyldes at de ikke har valgt at tilbyde den - det er med andre ord teknisk muligt. Mht. boligforeningerne som idag har DR og TV2 i deres standardpakke, gælder det samme. Disse kanaler burde altså kunne inkluderes i std. pakken som idag betales via bostadsrättavgiften, hvis man bor i en sådan. Hvad skal vi gøre ? For at få DR og TV2 skal du/I altså lægge pres på tv udbyderen og får dem til at tilbyde kanalen....NU.....tak og gerne kontakte boligforeningen og høre dem om DR og TV2 stadig kan ses efter 1. november Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2009 Jeg har også været i kontakt med min boligforening (HSB) og her er svaret: Hej COMHEM levererar TV signalen du behöver ej fundera på att det försvinner i nu läget . Med vänlig hälsning Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2009 Comhem..... ....fortsætter med at have DR1 og TV2 i std. kanaludbuddet. Der sker INGEN ændringer, bortset far at signaler bliver bedre. :th2: De skal jo bare have en dekoder til des signal de modtager, sværere er det ikke! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2009 Hvorfor er der så den tekst oppe i toppen a billede hvor der står det slukker ?? Både på Dr1 og tv2 Men det blir spændende at se til den første. -Kress... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2009 Hvorfor er der så den tekst oppe i toppen a billede hvor der står det slukker ?? Fordi det stadig er det analoge signal de sender videre til jer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2009 Så de skifter først over til den 1. ? -Kress... Fordi det stadig er det analoge signal de sender videre til jer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
LotteB 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2009 Så de skifter først over til den 1. ? -Kress... Der sker en del rokeringer på frekvenserne, da der skal være plads til mange nye kanaler. Alle modtagere skal derfor retunes. Jeg tror derfor, at de vælger at slå to fluer med et smæk og først foretager ændringen den 1. nov. Det er mit gæt:) I DK forventes det at 98% kan "se" det nye signal kl. 4 om morgenen og senest ved middagstid bør de sidste há fået adgang til de nye signaler. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SweaDan 10 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2009 Den 31/10 sker släckningen av det analoga nätet i Danmark och distributionen i södra Sverige av danska kanaler. Com Hems kunder kommer inte att påverkas av vad som händer i Danmark. Precis som det var vid den analoga släckningen i Sverige tar Com Hem hand om allt det tekniska. De Com Hem kunder som tidigare kunnat se Danska tv-kanaler kommer fortsatt kunna se dessa. Med vänlig hälsning Com Hem AB Kundservice P.S De får et digitalt signal fra DK som de laver om til analog og sender ud...ØV..jeg vil gerne se det digitalt nå men vi kan stadig se DR og TV2 efter 1. nov :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kress & Betina 10 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2009 Det er faeme det bedste jeg har hørt fra ComHem i lang tid !! :th2: Super, så er der ikk noget brok fra fruen -Eller ikk om tv signalet i hvert tilfælde... -Kress... Den 31/10 sker släckningen av det analoga nätet i Danmark och distributionen i södra Sverige av danska kanaler. Com Hems kunder kommer inte att påverkas av vad som händer i Danmark. Precis som det var vid den analoga släckningen i Sverige tar Com Hem hand om allt det tekniska. De Com Hem kunder som tidigare kunnat se Danska tv-kanaler kommer fortsatt kunna se dessa. Med vänlig hälsning Com Hem AB Kundservice P.S De får et digitalt signal fra DK som de laver om til analog og sender ud...ØV..jeg vil gerne se det digitalt nå men vi kan stadig se DR og TV2 efter 1. nov :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites