hpn 10 Anmeld indhold Skrevet September 28, 2009 Når man er bosat i Oxie og skal hyre et släp, hvad er så närmeste sted? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Ved ikke om det er det allernærmeste, men tæt på er det i hvert fald: På hjørnet af Hornyxeg. og Käglingev. ligger der en tank, der lejer ud... har lejet der flere gange, da vi boede i Oxie. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Du kan leje gratis hos bauhaus, men du skal returnere den inde 3 timer og ha' en bon. En liste til 20 SEK er billigt for en trailer :-) Nu også stavet korrekt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Du kan leje gratis hos bauhaus' date=' men du skal returnere den inde 3 timer og ha' en bong.Ja...det tror jeg gerne En liste til 20 SEK er billigt for en trailer :-)Tror du selv de låner dig en trailer for at køre en liste til 20,- hjem!? Bon(g) or not Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2009 Ved ikke om det er det allernærmeste' date=' men tæt på er det i hvert fald: På hjørnet af Hornyxeg. og Käglingev. ligger der en tank, der lejer ud... har lejet der flere gange, da vi boede i Oxie.[/quote'] Jeg kom forbi for et par dage siden, og den er desvärre lukket. Vil det sige, at vi skal ind til Ystadsvägen eller ude ved Jägersro for at leje en? Er der virkelig ingen närmere? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
alexzuz 10 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2009 Jägersro Ja desværre er det vist det tætteste du kan komme. Men du kan reservere din släp på statoil.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 der er humør på hva'! Er ked af jeg ikke er så god til stave - men sådan er det. Den gik da' jeg lånte deres trailer sidst.. :th2: Ja...det tror jeg gerne :lol:Tror du selv de låner dig en trailer for at køre en liste til 20' date='- hjem!? Bon(g) or not [/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 der er humør på hva'! Er ked af jeg ikke er så god til stave - men sådan er det. Den gik da' jeg lånte deres trailer sidst.. :th2:Det var nu ikke for at hænge dine stavekundskaber til tørre - beklager. Hvis du fik en Bauhaus-trailer for en liste til en 20'er, så skal vi nok forvente ventetid på trailere i fremtiden. Også dem der skal hjem med 800 kg cement Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 ja, hehe -det er rigtig nok. Det er så ulempen - man må max. bruge den i 3 timer. Så hvis det er en større flytning man skal ha' gang i, så skal man nok betale for det.. Det var nu ikke for at hænge dine stavekundskaber til tørre - beklager. Hvis du fik en Bauhaus-trailer for en liste til en 20'er, så skal vi nok forvente ventetid på trailere i fremtiden. Også dem der skal hjem med 800 kg cement Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
JNG 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Du kan leje gratis hos bauhaus, men du skal returnere den inde 3 timer og ha' en bong. Står man så med en Bauhaus medarbejder og tager et par hvæs af den bong eller hvordan foregår det lige? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Står man så med en Bauhaus medarbejder og tager et par hvæs af den bong eller hvordan foregår det lige?Falder lidt til jorden, når Gio allerede har joket med denne sætning og manden har beklaget at han ikke kan stave:rolleyes: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Står man så med en Bauhaus medarbejder og tager et par hvæs af den bong eller hvordan foregår det lige? Det var da' utroligt hvor sjove folk er i dag! Kan ikke gøre for jeg ikke kan stave 100%!!!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Kan ikke gøre for jeg ikke kan stave 100%!!!!!Du staver sgu' bedre end så mange andre. Bon(g)-typo'en var bare for sjov til at lade ligge. Shit happens. Have a smile and a coke...og en kop kaffe. Solen skinner :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites