Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 og dog der er jo en der skal modtage alle pengene på forhånd fra deltagerene' date=' og betale til ringen på forhånd, så det er jo ik til ringen man betaler, men til "dig" :) og hvad så hvis der er 57 med :)[/quote'] Nu tror jeg personligt ikke Brian er så svær at finde i skåne, hvis der skulle gå hen og mangle nogle penge hehe. Men en foreningskonto, hos en velkendt forening kunne måske være at foretrække, med sådan et setup :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Jeg har ikke fået svar dernede fra endnu med datoer og hvordan der skal indbetales. Så jeg har ikke tænkt over noget endnu. Går udfra at folk melder sig bindende til og betaler det der svarer til depositum / antal biler. Tilmeldingsfrist er før depositum skal indbetales.... Er det måde at gøre det på?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Nu tror jeg personligt ikke Brian er så svær at finde i skåne, hvis der skulle gå hen og mangle nogle penge hehe. Men en foreningskonto, hos en velkendt forening kunne måske være at foretrække, med sådan et setup :-) Nej, det er han jo nok ikke, selv om han har haft mange dæk navne :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Jeg skal på INGEN måde tjene på det her og en anden er VELKOMMEN til at overtage såfremt de mener de er bedre egnet eller mere pålidelige. :) Jeg hjælper gerne med at arrangere osv og jeg er helt kold over hvem det er der står for det her. Jeg vil bare gerne ha' oplevelsen af en næsten tom Nordschleife hvor der er frit slag i bolledejen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Jeg skal på INGEN måde tjene på det her og en anden er VELKOMMEN til at overtage såfremt de mener de er bedre egnet eller mere pålidelige. :) Jeg hjælper gerne med at arrangere osv og jeg er helt kold over hvem det er der står for det her. Jeg vil bare gerne ha' oplevelsen af en næsten tom Nordschleife hvor der er frit slag i bolledejen... Det er også bare gas :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Hvis hans kunder selv skal betale, så falder reklameværdien for ham ganske meget vil jeg tro. Og tror ikke du får adgang til hans eventuelle mailingliste, til et privatarrangement af den dur. Men man kunne altid lade ordet droppe, og give en henvisning til debatten mv. Med biler i vores prisklasse, så vil jeg helst være sikker på jeg er på bane med folk der ved hvad de gør. Og ikke lille tobias der lige har fået hans første RS4 nogen sinde, og bare skal have klampen i bund :-) Selvom man lige har købt sig en RS4 så kan man godt være fornuftig jo :) og nej jeg køber ikke en audi.. Men der findes desværre også dem der bare gør som du skriver Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 hvad er reglerne indelig for biler der skal køre der nede?? Man skal vel køre med hjelm. Kunne også forstille mig at der er krav og gemmensyn af biler?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 hvad er reglerne indelig for biler der skal køre der nede?? Man skal vel køre med hjelm. Kunne også forstille mig at der er krav og gemmensyn af biler?? Det er offentlig vej, så nej der er ingen krav.......det er bare betal og kør Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Det er offentlig vej' date=' så nej der er ingen krav.......det er bare betal og kør[/quote'] Hvis der køres trackday arrangement er det ikke længere offentligt vej, ergo dækker forsikringen ikke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Hvis der køres trackday arrangement er det ikke længere offentligt vej' date=' ergo dækker forsikringen ikke...[/quote'] Kommer nok lidt an på setupet og din forsikring, vi har tit deltagere med på vores track days hvor de er dækket af deres forsikring. Men tænkte mere på reglerne på deres åbne dage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Hvis der køres trackday arrangement er det ikke længere offentligt vej' date=' ergo dækker forsikringen ikke...[/quote'] Mmm kommer helt an på din forsikring - men de fleste er nok ikke dækket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Kald det et køreteknisk kursus og så er de...;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2009 Kald det et køreteknisk kursus og så er de...;) så er det vel det skal hedde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2009 Kald det et køreteknisk kursus og så er de...;) Jeg ved ikke med dit forsikringsselkab, men hos mit (IF) står der specifikt at f.eks kørsel på ringen er dækket, men ikke kørsel på andre baner. Og ikke hvor der sker tidstagning, eller decideret race. Kørertekniske kurser er :-) Men Kender kun IF og salus der dækker ringen, som standard. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2009 Jeg ved ikke med dit forsikringsselkab, men hos mit (IF) står der specifikt at f.eks kørsel på ringen er dækket, men ikke kørsel på andre baner. Og ikke hvor der sker tidstagning, eller decideret race. Kørertekniske kurser er :-) Men Kender kun IF og salus der dækker ringen, som standard. Nej, de dækker kun under såkaldte touristenfarhten... Ikke anden kørsel dernede... Og grunden til de dækker det er at de rent lovmæssigt ikke kan undlade det - det er bare ikke gået op for de andre selskaber endnu... Men hvis det er et køreteknisk kursus skal det foregå under en forening, med godkendte instruktører... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2009 i vores reglement som de godkender, der står at der ikke er tidstagning, overhæling over hele bane og at der er instruktøre med. Mener det er de 3 krav der er. Salus har iøvrigt fjernet deres banedækning, blev jeg oplyst om i weekend. Jeg er i gang med en forsikringsmægler og vil forhåbentligt indenfor kort fremtid kunne sælge 1-dags forsikringer til vores deltagere.....se det er nice :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2009 Ja.... Må man så ikke overhale??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2009 Ja.... Må man så ikke overhale??? Nej ikke over hele banen.....men det er jo ik skrevet til ringen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2009 Jeg tror kun det er praktiske problemer. Der er mange klubber osv der laver disse arrangementer dernede, så jeg tror bestemt at reglerne er anderledes for Nordschleife. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2009 Jeg tror kun det er praktiske problemer. Der er mange klubber osv der laver disse arrangementer dernede' date=' så jeg tror bestemt at reglerne er anderledes for Nordschleife.[/quote'] Ja, det var også det jeg skrev at vores ikke er for Ringen. Men for din egen skyld hvis du kaster dig ud i det, så husk at i sidste ende er det arrangøren der er ansvarlig...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2009 Jeps det ved jeg. Så sålænge jeg ikke har modtaget nogle former for betingelser og retningslinier, har jeg intet at arbejde med.... Ja' date=' det var også det jeg skrev at vores ikke er for Ringen. Men for din egen skyld hvis du kaster dig ud i det, så husk at i sidste ende er det arrangøren der er ansvarlig......[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2009 Jeg er i gang med en forsikringsmægler og vil forhåbentligt indenfor kort fremtid kunne sælge 1-dags forsikringer til vores deltagere.....se det er nice :) Det ser vi frem til :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2009 Noget nyt i sagen her :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2009 Noget nyt i sagen her :):lol: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret November 23, 2009 Der bliver arbejdet på sagen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites