Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Det går inte att jämföra tycker jag, men vet att det "bara" är 55 bilar, inga Turistbussar, inga turister som glider runt i 90 km/h etc etc., det är det som är grejen, tycker jag... Tycker det är jättebilligt att man för 400€ kan vara 55 entusiaster som delar banan utan andra störande element... Det er også helt klart det eneste argument for det, som jeg kan se det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Lige præcis Andreas... :) Det går inte att jämföra tycker jag, men vet att det "bara" är 55 bilar, inga Turistbussar, inga turister som glider runt i 90 km/h etc etc., det är det som är grejen, tycker jag... Tycker det är jättebilligt att man för 400€ kan vara 55 entusiaster som delar banan utan andra störande element... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Det går inte att jämföra tycker jag, men vet att det "bara" är 55 bilar, inga Turistbussar, inga turister som glider runt i 90 km/h etc etc., det är det som är grejen, tycker jag... Tycker det är jättebilligt att man för 400€ kan vara 55 entusiaster som delar banan utan andra störande element... Synes ikke jeg har læst man skal være entusiast, ej heller have kørt på ringen eller andre baner før, og heller ikke at ens bil skal have 300+ hk for at man kan deltage som en af de 50-55 biler. Så rent faktisk kan det jo være at rigtig mange ser dette som en mulighed for at "prøve det af", ikke mindst fordi folk samtidig kunne lære et par fjæs at kende her fra debatten. Så umiddelbart vil jeg forestille mig at der blandet 50-55 biler i et privat arrangement, VIL være folk der ikke lige matcher de hurtigeste på dagen :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Toft...Er entusiast = erfarne førere i lynhurtige biler??? Entusiast er en begejstret person og dette er jo helt rigtigt i betragtning af at man kan ha' Nordschleife for sig selv....uden turistbusser og campingvogne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Men jeg beklager meget, såfremt jeg har forulempet de sædvanlige trackday arrangører. Jeg kan nok bare ikke se det fede i Sturup længere............ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Men jeg beklager meget' date=' såfremt jeg har forulempet de sædvanlige trackday arrangører. Jeg kan nok bare ikke se det fede i Sturup længere............[/quote'] Jeg er faktisk helt enig med dig (sjovt nok) Sturup er dog rigtig god til de nybegyndere som vi har med. Næste år bruger vi af samme årsag 3 baner :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Toft...Er entusiast = erfarne førere i lynhurtige biler??? Har jeg skrevet det?? Prøv at læs igen... JEG SIGER BARE AT MAN IKKE KAN FORVENTE 50 BILER DER KØRER HURTIGT, FOR DER VIL HELT SIKKERT VÆRE NOGLE SOM IKKE ER PÅ NIVEAU MED DIG, ANDREAS M.FL - OG DERMED LIGE SÅ GODT KUNNE VÆRE EN SØNDAGSTURIST/FØRSTEGANGSKØRER MED 90 KM/T WHAT SO EVER!!! Held og lykke med arrangementet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Helt sikkert...Men nu er det ikke meningen at det skal være forbeholdt eliten. Og det ville jo egentlig også bare være ærgeligt hvis det var det. Jeg tror ikke man skal fokusere så meget på prisen, men mere oplevelsen af ha' verdens fedeste bane stort set for sig selv...og så må man jo overveje hvor meget det er værd, kontra det at dele den med motorcyklister og turistbusser....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Har jeg skrevet det?? Prøv at læs igen... JEG SIGER BARE AT MAN IKKE KAN FORVENTE 50 BILER DER KØRER HURTIGT, FOR DER VIL HELT SIKKERT VÆRE NOGLE SOM IKKE ER PÅ NIVEAU MED DIG, ANDREAS M.FL - OG DERMED LIGE SÅ GODT KUNNE VÆRE EN SØNDAGSTURIST/FØRSTEGANGSKØRER MED 90 KM/T WHAT SO EVER!!! Held og lykke med arrangementet :) en ting er sikkert, at hvis jeg tager med så bliver det ikke i en bil med 250kmh/t rundt. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Det tror jeg så bare du skal sige til manden bag rattet INDEN du stiger ind....:D en ting er sikkert' date=' at hvis jeg tager med så bliver det ikke i en bil med 250kmh/t rundt. :D[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Alt efter pris og tidspunkt på året.... kunne en MC-tur da være interessant.... Helt sikkert...Men nu er det ikke meningen at det skal være forbeholdt eliten. Og det ville jo egentlig også bare være ærgeligt hvis det var det. Jeg tror ikke man skal fokusere så meget på prisen, men mere oplevelsen af ha' verdens fedeste bane stort set for sig selv...og så må man jo overveje hvor meget det er værd, kontra det at dele den med motorcyklister og turistbusser....:) Ok...så fik vi da afklaret det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Ok...så fik vi da afklaret det... Ulempen ved MC'ere dernede er at de kører radikalt anderledes end bilerne og det skaber til tider _meget_ farlige situationer... Personligt hader jeg selv når der er MC'ere på banen fordi de kommer i vejen for en uanset hvordan de vælger at køre.... IMO er det kun de erfarne mc'ere med rigeligt med hestekræfter der flyver forbi... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Ja... det gør de. Som regel er det en MC der er skyld i lukningerne dernede... Sidste år var der en dag hvor den var lukket en 4½ time. De kunne ikke finde manden der havde siddet på en motorcykel..... de fandt ham så 50m inde i skoven. Der var så 4 andre mc'ere og 2 biler involveret i den sag. Så det er ikke for sjov de har begrænset MC'ernes adgang i weekenderne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 der dør en MC om ugen i gennemsnit om sommeren dernede ..... og er oftes dem som kører som sindsyge. Har set et par enkelte ligge og ralle inde under side barrierene, efter at være kuret ud.. Men Bjarne mon ikke de vil have dig med hvis det bliver til noget. Så er det jo kun dig de skal kigge efter :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Det tror jeg så bare du skal sige til manden bag rattet INDEN du stiger ind....:D sgu da vel ikke hvis jeg skal køre Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 ????? Det er da ikke meningen at jeg skal tjene på det....Hvis det er det du mener.Lad os bare sige 20euro for en omgang normalt og prisen for 6 timer er 400 euro.... Så er det 20 omgange på en hel tom bane... Alt over der er fortjeneste. :)Man har ét standpunkt til man ta'r et andet....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 der dør en MC om ugen i gennemsnit om sommeren dernede ..... og er oftes dem som kører som sindsyge. Har set et par enkelte ligge og ralle inde under side barrierene, efter at være kuret ud.. Men Bjarne mon ikke de vil have dig med hvis det bliver til noget. Så er det jo kun dig de skal kigge efter :) De ville ikke nå at opdage jeg fløj forbi Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 NU var det så til personen selv der var fortjeneste, idet folk ikke betaler omgange til mig, men til ringen ;) Man har ét standpunkt til man ta'r et andet....:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 NU var det så til personen selv der var fortjeneste' date=' idet folk ikke betaler omgange til mig, men til ringen ;)[/quote']Noteret :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Det går inte att jämföra tycker jag, men vet att det "bara" är 55 bilar, inga Turistbussar, inga turister som glider runt i 90 km/h etc etc., det är det som är grejen, tycker jag... Tycker det är jättebilligt att man för 400€ kan vara 55 entusiaster som delar banan utan andra störande element... OT : Nogle folk triller ikke engang rundt med 90 km/t, de parkerer pænt bilen i 2. sving på "banen" :D hehe sorry kunne ikke dy mig hehe Og nu tilbage - ved af erfaring af hvis man har en bane for sig selv, men folk man "kender" eller kommer til at "kende" - så er der lagt klar til en rigtig fed og hyggelig dag. Og man skal godt nok være nazi hvis man tager 26 omgange på Ringen på en dag. Men 400 euro for en dag pr næse og 55+ biler, ville jeg være med på. Med så få biler på banen, så er der også rigeligt med plads til nybegynder og folk der ikke har været på ringen før. Det gir en hel del, for en nybegynder at man kan koncenterer sig om at køre sin bil, istedet for at holde øje med de 70 biler der konstant overhaler dig. For selv om det er overhalende bils ansvar at have overblikket, holde tilbage, så er det ikke altid tilfældet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Lige præcis Basse.... Og det er jo langt fra alle der vil være på banen på samme tid, så der er sindssygt god plads til 55 biler dernede. Vi sætter noget igang. Men vi skal ha' noget møde om tingene og vi skal ha' nogen bilforhandlere med på sagen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Lige præcis Basse.... Og det er jo langt fra alle der vil være på banen på samme tid, så der er sindssygt god plads til 55 biler dernede. Vi sætter noget igang. Men vi skal ha' noget møde om tingene og vi skal ha' nogen bilforhandlere med på sagen. Hvorfor bilforhandlere ? - Andet end der er et par der er rigtig hyggelige og sjove at være sammen med :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 De har et godt netværk af folk der gerne vil ud og prøve at se hvad deres bil kan. Så det ville være et oplagt sted at spørge om de var friske på et event dernede. Jeg er sikker på at Andreas kunne være med på noget. Alene det at det ikke vil koste ham noget, men at der kunne være lidt reklame i det for ham, så er det jo ikke skidt at spørge....:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 NU var det så til personen selv der var fortjeneste' date=' idet folk ikke betaler omgange til mig, men til ringen ;)[/quote'] og dog der er jo en der skal modtage alle pengene på forhånd fra deltagerene, og betale til ringen på forhånd, så det er jo ik til ringen man betaler, men til "dig" :) og hvad så hvis der er 57 med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 De har et godt netværk af folk der gerne vil ud og prøve at se hvad deres bil kan. Så det ville være et oplagt sted at spørge om de var friske på et event dernede. Jeg er sikker på at Andreas kunne være med på noget. Alene det at det ikke vil koste ham noget, men at der kunne være lidt reklame i det for ham, så er det jo ikke skidt at spørge....:) Hvis hans kunder selv skal betale, så falder reklameværdien for ham ganske meget vil jeg tro. Og tror ikke du får adgang til hans eventuelle mailingliste, til et privatarrangement af den dur. Men man kunne altid lade ordet droppe, og give en henvisning til debatten mv. Med biler i vores prisklasse, så vil jeg helst være sikker på jeg er på bane med folk der ved hvad de gør. Og ikke lille tobias der lige har fået hans første RS4 nogen sinde, og bare skal have klampen i bund :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites