Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Skide godt Miriam. Jeg har haft pisse travlt hele dagen med kunder, så jeg har ikke nået det... Bliver spændende at høre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Ja til den pris, så er det da muligt at holde et privatarrangement af en art :-) Men må sige det samme som Frederik - det skal ned under 3000 kr. før jeg er intresseret. Ellers blir det en peberet tur, med evt. 2 overnatninger oven i, benzin,mad og den slags. Hvor mange timer tager det at køre derned i grunden `? - med et fornuftigt tempo på en 120-150km/t på motorvejen, hvor det er lovligt/muligt. Mere at det jo nok ikke alle der kan/vil køre 300 km/t hvor der er fri hastighed, og det er nu sjovest at følge ad, så alle kommer med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 er det inkl officials ?? lyder helt vildt det er samme pris som knutstorp........tror simpelthen ikke på det.....http://www.rma-limited.com/?id=nurburgring (samtidig fint link til folk der aldrig har været på The Green Hell før) What about marshalling and general safety? This is something that we take very seriously however the reality is that with such a long circuit marshalling is an obvious problem, as is two way radio communications due to the topography of the land. During the race meetings that take place on the Nurburgring Nordschleife they use up to 1000 marshalls. On public days there are no marshals on the circuit what so ever. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Helt sikkert.... 3000kr er ca 400 euro, så der skal vi egentlig bare ramme 50 biler.... Ca 7 timer derned uden at stresse. Ja til den pris, så er det da muligt at holde et privatarrangement af en art :-) Men må sige det samme som Frederik - det skal ned under 3000 kr. før jeg er intresseret. Ellers blir det en peberet tur, med evt. 2 overnatninger oven i, benzin,mad og den slags. Hvor mange timer tager det at køre derned i grunden `? - med et fornuftigt tempo på en 120-150km/t på motorvejen, hvor det er lovligt/muligt. Mere at det jo nok ikke alle der kan/vil køre 300 km/t hvor der er fri hastighed, og det er nu sjovest at følge ad, så alle kommer med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Helt sikkert.... 3000kr er ca 400 euro, så der skal vi egentlig bare ramme 50 biler.... Ca 7 timer derned uden at stresse. og hvor mange biler køre der normalt rundt der nede? og hvis det først blive næste år, så har folk jo også en rum tid at spare op til en tur.. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Helt sikkert.... 3000kr er ca 400 euro, så der skal vi egentlig bare ramme 50 biler.... Ca 7 timer derned uden at stresse. ca 10 timer ifølge map24.com- Ved så ikke om din fart er 200 uden stress :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Alle dem der kan klemmes ind og et hav af motorcykler.... Det er som regel dem der laver lort i den og skal ud og hentes i skoven...:D og hvor mange biler køre der normalt rundt der nede? og hvis det først blive næste år' date=' så har folk jo også en rum tid at spare op til en tur.. :)[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Så er der lidt i kan regne på : The price in 2009 for one day ( 08.00-17.00 ) is EURO 13.000,- without TAX. The price in 2010 will be a little higher, probably EURO 15.000,- This is the price for exclusive rent. If you rent the Nordschleife, you must have two ambulance cars ( EURO 500,-without TAX / car and day. ) We propose a doctor additional ( ambulance car plus doctor EURO 780,- without TAX / day ). For a track day you need 20 marshals ( EURO 95,- without TAX / marshal and day ) at least plus 1 chief marshal ( EURO 115,- without TAX / day ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Lækkert!! Så er det bare igang.... Ca 18000 euro med ambulancer og det hele.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Rart at tyskerne fejlede....igen (læs: mit tidligere postede link). Men det beror nok på en stavefejl fra sløjfens side. Kommer fotografer gratis med, hvis de nu leverer billeder til bil-tosserne bagefter? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Der er masser af plads til passagerer, hvis vi er 50+ biler.... Så det kan jeg ikke se skulle være noget problem. Det kostede 13000 euro i år og 15000 til næste år. Så det passede alligevel meget godt med prisen Jesper.... Anyways. Jeg er gået igang med at se hvor mange der er interesseret. Ved 50 biler, bliver det ca. 400 euro +/- pr bil. Og er der nogle der er nervøse for at banen bliver fyldt og trafikken er tæt, så tag distancen E22 ved udfletningen ved Burlöv og til Rondellen ved Gårdstånga. Der er ca 20,5km og så sæt 50 biler ind der.... og regn kun med at ca halvdelen er ude på banen samtidigt i bedste fald. Så kan i se hvor "crowded" der bliver ved 50 biler.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Der er masser af plads til passagerer, hvis vi er 50+ biler.... Så det kan jeg ikke se skulle være noget problem. Det kostede 13000 euro i år og 15000 til næste år. Så det passede alligevel meget godt med prisen Jesper.... Anyways. Jeg er gået igang med at se hvor mange der er interesseret. Ved 50 biler, bliver det ca. 400 euro +/- pr bil. Og er der nogle der er nervøse for at banen bliver fyldt og trafikken er tæt, så tag distancen E22 ved udfletningen ved Burlöv og til Rondellen ved Gårdstånga. Der er ca 20,5km og så sæt 50 biler ind der.... og regn kun med at ca halvdelen er ude på banen samtidigt i bedste fald. Så kan i se hvor "crowded" der bliver ved 50 biler.... mener at de har 100 biler på normalt afgangen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Rart at tyskerne fejlede....igen (læs: mit tidligere postede link). Men det beror nok på en stavefejl fra sløjfens side. Kommer fotografer gratis med, hvis de nu leverer billeder til bil-tosserne bagefter? Så skal vi leje et rigtig godt cam og tage med, dig og mig.. hvad siger du til lidt sjov med hasselblad :th2: http://webshop.goecker.dk/web/guest/shop?p_p_id=SCH_VIEWBYCATEGORY_INSTANCE_aLDW&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=3&_SCH_VIEWBYCATEGORY_INSTANCE_aLDW_struts_action=%2Fschilling%2Fproducts%2Fviewproduct&_SCH_VIEWBYCATEGORY_INSTANCE_aLDW_redirect=%2Fc%2Fportal%2Flayout%3Fp_l_id%3D10410%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_lifecycle%3D1%26p_p_id%3DSCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_struts_action%3D%252Fschilling%252Fcategorytree%252Fviewtree%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_dynamicCategory%3D4816%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_cmd%3DOPEN&_SCH_VIEWBYCATEGORY_INSTANCE_aLDW_productId=83056&_SCH_VIEWBYCATEGORY_INSTANCE_aLDW_previousURL=%2Fc%2Fportal%2Flayout%3Fp_l_id%3D10410%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_lifecycle%3D1%26p_p_id%3DSCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_struts_action%3D%252Fschilling%252Fcategorytree%252Fviewtree%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_dynamicCategory%3D4816%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_cmd%3DOPEN Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 På en trackday eller på Touristenfahrten??? For der er langt flere igennem dernede på normale dage. Hvis der er fuldt flow igennem bommen, så er det en bil hver 20 sekund... mener at de har 100 biler på normalt afgangen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Hvis der skal fotografer med, så skal de ikke stå samme sted allesammen :D Der er en del rigtigt gode steder, såfremt man gider gå et stykke. Også hvor man kan komme helt tæt på banen og ikke bare bag et hegn... Så skal vi leje et rigtig godt cam og tage med, dig og mig.. hvad siger du til lidt sjov med hasselblad :th2: http://webshop.goecker.dk/web/guest/shop?p_p_id=SCH_VIEWBYCATEGORY_INSTANCE_aLDW&p_p_lifecycle=0&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-2&p_p_col_count=3&_SCH_VIEWBYCATEGORY_INSTANCE_aLDW_struts_action=%2Fschilling%2Fproducts%2Fviewproduct&_SCH_VIEWBYCATEGORY_INSTANCE_aLDW_redirect=%2Fc%2Fportal%2Flayout%3Fp_l_id%3D10410%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_lifecycle%3D1%26p_p_id%3DSCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_struts_action%3D%252Fschilling%252Fcategorytree%252Fviewtree%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_dynamicCategory%3D4816%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_cmd%3DOPEN&_SCH_VIEWBYCATEGORY_INSTANCE_aLDW_productId=83056&_SCH_VIEWBYCATEGORY_INSTANCE_aLDW_previousURL=%2Fc%2Fportal%2Flayout%3Fp_l_id%3D10410%26p_p_state%3Dnormal%26p_p_lifecycle%3D1%26p_p_id%3DSCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_struts_action%3D%252Fschilling%252Fcategorytree%252Fviewtree%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_dynamicCategory%3D4816%26_SCH_CATEGORYTREE_INSTANCE_rWR4_cmd%3DOPEN Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Hvis der skal fotografer med, så skal de ikke stå samme sted allesammen :D Der er en del rigtigt gode steder, såfremt man gider gå et stykke. Også hvor man kan komme helt tæt på banen og ikke bare bag et hegn... GÅ. hvis der er 50 blier der ned så er det vel muligt at blive kørt der hen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Ja...det skulle jeg mene. Men der skal lidt forberedelse til, så de ved præcist hvor det er.... Google Earth er klart en mulighed for at lette planlægningen af den del... GÅ. hvis der er 50 blier der ned så er det vel muligt at blive kørt der hen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Rigtig god ide :-) De priser der bliver nævnt, er der vist ikke 19% moms på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Rigtig god ide :-) De priser der bliver nævnt' date=' er der vist ikke 19% moms på?[/quote'] Den trækker brian fra og kalder det kundepleje Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Jeg lavde et hurtigt lille regneark på det i dag og den siger breakever med 55 biler a 3000 danske kroner pr. bil. (og det er inkl moms priserne) hertil kommer transport, forplejning og overnatning. Det svare til at du skal køre 26 ture før det er billigere end hvad det ellers koster at køre på en åben dag. Med et snit på ca. 10 min, så er det 4,5 time effektivt kørsel.... ved ikke lige hvem der har energi til det, og hvem der giver op først bil eller fører :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Jeg lavde et hurtigt lille regneark på det i dag og den siger breakever med 55 biler a 3000 danske kroner pr. bil. (og det er inkl moms priserne) hertil kommer transport, forplejning og overnatning. Det svare til at du skal køre 26 ture før det er billigere end hvad det ellers koster at køre på en åben dag. Med et snit på ca. 10 min, så er det 4,5 time effektivt kørsel.... ved ikke lige hvem der har energi til det, og hvem der giver op først bil eller fører :) Det svære er nok også at få 55 med påa at tage der ned..?? men det er klart jo flere jo billiger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Jeg lavde et hurtigt lille regneark på det i dag og den siger breakever med 55 biler a 3000 danske kroner pr. bil. (og det er inkl moms priserne) hertil kommer transport, forplejning og overnatning. Det svare til at du skal køre 26 ture før det er billigere end hvad det ellers koster at køre på en åben dag. Med et snit på ca. 10 min, så er det 4,5 time effektivt kørsel.... ved ikke lige hvem der har energi til det, og hvem der giver op først bil eller fører :)Godt at få det hele sat lidt i perspektiv :th2:Det svære er nok også at få 55 med påa at tage der ned..?? men det er klart jo flere jo billigerJeg tror nu ikke det er et problem at lokke 55 med - men Brian har jo allerede meldt ud, at alt derover er til hans egen lomme :p Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 ????? Det er da ikke meningen at jeg skal tjene på det....Hvis det er det du mener. Hvis breakeven er 3000dkr = 400 euro/22euro pr tur, så svarer det til 18 omgange.... Og det er på 9 timer. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 ????? Det er da ikke meningen at jeg skal tjene på det....Hvis det er det du mener. Hvis breakeven er 3000dkr = 400 euro/22euro pr tur, så svarer det til 18 omgange.... Og det er på 9 timer. klippekort til 26 omgange koster € 395, og så har du lige €5 til en pølse :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Det går inte att jämföra tycker jag, men vet att det "bara" är 55 bilar, inga Turistbussar, inga turister som glider runt i 90 km/h etc etc., det är det som är grejen, tycker jag... Tycker det är jättebilligt att man för 400€ kan vara 55 entusiaster som delar banan utan andra störande element... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites