Jump to content
Rikke Rost

Nogen der er friske på en trackday på ringen???

Recommended Posts

Det er vel egentligt heller ikke slemt hvis man var ca 50 biler..... Med et godt netværk osv, så skulle det da ikke være umuligt at stable på benene. Lad os bare sige 20euro for en omgang normalt og prisen for 6 timer er 400 euro.... Så er det 20 omgange på en hel tom bane... Alt over der er fortjeneste. :) Men lad os se hvad de skriver tilbage.

Spännande att höra vad det kostar, borde vara +20.000 €

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Der er jo ikke flagposter som på Sturup....Så det er noget redning og ikke så meget andet eller tager jeg fejl om det??
Ja, du tager fejl. Vil tro der sidder 1 i hvert sving af banen, så et bud igen ville være omkring 30 stk :) På Sturup hvis du har mere end 10 biler på banen af gangen så skal du have 6 poster bemandet og det er lille Sturup :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Mener det koster 20€ pr omgang' date=' og så er der lidt rabat hvis du køber flere ture[/quote'] Det blir hurtig en peberet omgang, hvis man skal rundt 10 gange f.eks. 1500 dkk ca. 10 gange 9 min :D men ok, det er så også 1½ times kørsel - passer sq nok også meget godt til en tank fuld benzin og hvad ens krop og koncentration kan klare hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!

Dear Mr. Bjerring-Jensen, thank you for your mail. If you want to rent the Nordschleife, we must know, what kind of event or motor competition do you want to organize. The second question is, when do you want to rent the Nordschleife ? The price for a whole day ( 08.00-17.00 ) is EURO 15.000,- without TAX; to rent the track only for 6 hours is not possible. Best regards Klaus Tschersich
Det betyder at det ikke er noget problem at arrangere og prisen er lige i vinkel!! 8-17 og FUUUUUULD GAS!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!! Det betyder at det ikke er noget problem at arrangere og prisen er lige i vinkel!! 8-17 og FUUUUUULD GAS!!!
mangler der ikke et 0 :) men hvad kommer så oveni banen ????? tænker officials, redning osv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Nej det gør der ikke..... Var også ved at falde ned af stolen da jeg så det. Det er fandme da oplagt for alle de biltosser herovre. :)
er det inkl officials ?? lyder helt vildt det er samme pris som knutstorp........tror simpelthen ikke på det.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold nu kæft med al jeres mistro.... Tschersich Klaus [Klaus.Tschersich@nuerburgring.de] Skriv til ham, hvis i ikke tror mig. Det er den pris jeg har fået og han spørger mig hvad jeg skal bruge den til og hvornår.... Nu må i fandme komme op af skuffen.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Det er den pris jeg har fået og han spørger mig hvad jeg skal bruge den til og hvornår....
Prøv lige at finde ud af hvad prisen inkludere. Hvis man lejer Mantorp, så er det uden officials og uden ambulance.... det kunne jo være det også var tilfældet her, og måske også uden bjærgning ? Det er jo altsammen noget det skal være til stede. Det er vel ikke for meget forlangt at dette tjekkes inden man tilmelder sig ? Jeg må give Miriam ret, det lyder usandsynlig billig, så for din egen skyld, så tjek lige hvad der er inkluderet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites