Rikke Rost 11 Anmeld indhold Skrevet September 26, 2009 Af en varighed på 6 timer.... Helt lukket og kun for os. Jeg har ikke fået en pris endnu, men vilel lige høre om der er folk der kunne være interesseret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Andreas- AutoPerformance 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Spännande att höra vad det kostar, borde vara +20.000 € Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bjarne233 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Alt efter pris og tidspunkt på året.... kunne en MC-tur da være interessant.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Det er vel egentligt heller ikke slemt hvis man var ca 50 biler..... Med et godt netværk osv, så skulle det da ikke være umuligt at stable på benene. Lad os bare sige 20euro for en omgang normalt og prisen for 6 timer er 400 euro.... Så er det 20 omgange på en hel tom bane... Alt over der er fortjeneste. :) Men lad os se hvad de skriver tilbage. Spännande att höra vad det kostar, borde vara +20.000 € Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Spännande att höra vad det kostar, borde vara +20.000 € tror faktisk ikke det kan gøre det, med tanke på hvad banerne rundt omkring her koster.... et forsigtigt bud herfra ville være 500.000 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 .............euro................???? tror faktisk ikke det kan gøre det, med tanke på hvad banerne rundt omkring her koster.... Et forsigtigt bud herfra ville være 500.000 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Tråd fra 2008. 150.000€ ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 .............euro................???? det var nu danske jeg mente, men det kan jo ikke engang gøre det... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Fy for helvede............. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Fy for helvede............. Ja men prøv at tænk lidt på hvor mange folk der skal til at holde banen kørerne. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Der er jo ikke flagposter som på Sturup....Så det er noget redning og ikke så meget andet eller tager jeg fejl om det?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Der er jo ikke flagposter som på Sturup....Så det er noget redning og ikke så meget andet eller tager jeg fejl om det?? Ja, du tager fejl. Vil tro der sidder 1 i hvert sving af banen, så et bud igen ville være omkring 30 stk :) På Sturup hvis du har mere end 10 biler på banen af gangen så skal du have 6 poster bemandet og det er lille Sturup :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Hvad koster det egentlig at tage en alm. lørdag/søndag dernede - sammen med alle mulige andre ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Hvad koster det egentlig at tage en alm. lørdag/søndag dernede - sammen med alle mulige andre ? Mener det koster 20€ pr omgang, og så er der lidt rabat hvis du køber flere ture Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Ja det ser nok ud til at det er en lidt bedre option.....Når man nu ikke er loaded...:D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Basse 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Mener det koster 20€ pr omgang' date=' og så er der lidt rabat hvis du køber flere ture[/quote'] Det blir hurtig en peberet omgang, hvis man skal rundt 10 gange f.eks. 1500 dkk ca. 10 gange 9 min :D men ok, det er så også 1½ times kørsel - passer sq nok også meget godt til en tank fuld benzin og hvad ens krop og koncentration kan klare hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!! Dear Mr. Bjerring-Jensen, thank you for your mail. If you want to rent the Nordschleife, we must know, what kind of event or motor competition do you want to organize. The second question is, when do you want to rent the Nordschleife ? The price for a whole day ( 08.00-17.00 ) is EURO 15.000,- without TAX; to rent the track only for 6 hours is not possible. Best regards Klaus Tschersich Det betyder at det ikke er noget problem at arrangere og prisen er lige i vinkel!! 8-17 og FUUUUUULD GAS!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!! Det betyder at det ikke er noget problem at arrangere og prisen er lige i vinkel!! 8-17 og FUUUUUULD GAS!!! mangler der ikke et 0 :) men hvad kommer så oveni banen ????? tænker officials, redning osv Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Nej det gør der ikke..... Var også ved at falde ned af stolen da jeg så det. Det er fandme da oplagt for alle de biltosser herovre. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Nej det gør der ikke..... Var også ved at falde ned af stolen da jeg så det. Det er fandme da oplagt for alle de biltosser herovre. :) er det inkl officials ?? lyder helt vildt det er samme pris som knutstorp........tror simpelthen ikke på det..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 eller pris pr time ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Hold nu kæft med al jeres mistro.... Tschersich Klaus [Klaus.Tschersich@nuerburgring.de] Skriv til ham, hvis i ikke tror mig. Det er den pris jeg har fået og han spørger mig hvad jeg skal bruge den til og hvornår.... Nu må i fandme komme op af skuffen..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Jeg er interesseret, såfremt det kan lade sig gøre at lægge det næste år (ultimo april->medio juni), og vi samtidig bliver så mange, så prisen kan holdes under 3.000,- klask per mand. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Det er den pris jeg har fået og han spørger mig hvad jeg skal bruge den til og hvornår.... Prøv lige at finde ud af hvad prisen inkludere. Hvis man lejer Mantorp, så er det uden officials og uden ambulance.... det kunne jo være det også var tilfældet her, og måske også uden bjærgning ? Det er jo altsammen noget det skal være til stede. Det er vel ikke for meget forlangt at dette tjekkes inden man tilmelder sig ? Jeg må give Miriam ret, det lyder usandsynlig billig, så for din egen skyld, så tjek lige hvad der er inkluderet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Jeg har også sendt en mail derned og bedt om uddybning på en masse ting :) så må vi se hvad jeg får af svar fortsættelse følger :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites