chrhansen 10 Anmeld indhold Skrevet September 25, 2009 Jeg har hørt, at mens man i Danmark kun kan få (gratis) hjælp til første barn, har man i Sverige ikke har begrænsning. Er der nogle der kender til emnet / erfaringer. Hvad er ventetiden i givet fald? Gældet det for ikke-statsborgere / os tilflyttere? Undskyld gentagelsen, men mit tidligere indlæg var vist lidt malplaceret under sundhed! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Jeg har hørt, at mens man i Danmark kun kan få (gratis) hjælp til første barn, har man i Sverige ikke har begrænsning. Er der nogle der kender til emnet / erfaringer. Hvad er ventetiden i givet fald? Gældet det for ikke-statsborgere / os tilflyttere? Undskyld gentagelsen, men mit tidligere indlæg var vist lidt malplaceret under sundhed! Det er da klart man har begrænsning, hvorfor skulle svenskerne ellers tage til kbh. for at blive befrugtet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Jeg har hørt, at mens man i Danmark kun kan få (gratis) hjælp til første barn, har man i Sverige ikke har begrænsning. Er der nogle der kender til emnet / erfaringer. Hvad er ventetiden i givet fald? Gældet det for ikke-statsborgere / os tilflyttere? Undskyld gentagelsen, men mit tidligere indlæg var vist lidt malplaceret under sundhed! ja, du må meget undskylde, men for at kunne svare på dit spörgsmål, må du uddybe lidt. Hvilken "hjälp" taler du om? ökonomisk hjälp? hjälp til handikappede? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 ja' date=' du må meget undskylde, men for at kunne svare på dit spörgsmål, må du uddybe lidt. Hvilken "hjälp" taler du om? ökonomisk hjälp? hjälp til handikappede?[/quote'] Måske hjælp til at blive insimineret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 Tak Tak, jeg fattede heller ikke:rolleye:ja' date=' du må meget undskylde, men for at kunne svare på dit spörgsmål, må du uddybe lidt. Hvilken "hjälp" taler du om? ökonomisk hjälp? hjälp til handikappede?[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2009 Vet att det ett tag gällde 3 gratis försök , sen köpte man tre nya för 50000 kr, men det är kanske nya regler sedan dess... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hpn 10 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2009 Måske hjælp til at blive insimineret. :D tak, jeg må indrömme, at jeg läste spörgsmålet og dit svar igennem mange gange og jeg kunne bare ikke få det til at hänge sammen :) Men det emne ved jeg faktisk ikke ret meget om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites