Hugo 10 Anmeld indhold Skrevet September 25, 2009 Har netop fået repareret bilen for første gang nogensinde. Fik en pris inden reparationen, men det viste sig at være en "eksl. moms" pris således at jeg endte med at betale 25 % ekstra. Jeg blev godt nok spurgt om jeg skulle have en kvitto. Er det normal fremgangsmåde? Er det billigere uden kvitto? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Har netop fået repareret bilen for første gang nogensinde. Fik en pris inden reparationen, men det viste sig at være en "eksl. moms" pris således at jeg endte med at betale 25 % ekstra. Jeg blev godt nok spurgt om jeg skulle have en kvitto. Er det normal fremgangsmåde? Er det billigere uden kvitto? Nej, det er ikke en normal fremgangsmåde. Du skal oplyses om, at prisen er eksl. moms inden. Ellers så kan du gå ud fra at prisen er incl. moms. Er det uden kvitto, så skal prisen også være der efter. Du kan så også have svært ved at få lavet noget på en eventuel garanti bagefter. Brug Mekonomen, der får du en regning samt 3 års garanti, de er over hele Sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hugo 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Det VAR faktisk hos Merkonomen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Så synes jeg du skulle skrive til deres hovedkontor, og fortælle lidt om det "brådne kar", som har betjent dig. Det kan hjælpe http://ir.mekonomen.se/sv/Kontakt/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hugo 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Tak for rådet..:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites