Jump to content
maksim

Montør af varmepumpe/inverter?

Recommended Posts

Hej der ude! Jeg har brug for en køle-montør, som kan inst. en varmepumpe (luft/luft) Jeg har sat den op, så den skal "bare" tilsluttes. P.S. kunne ikke sætte indlæget det rigtige sted - beklager. Men den vil ikke oprette et indlæg inde på håndværker. På forhånd tak Maksim

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej der ude! Jeg har brug for en køle-montør, som kan inst. en varmepumpe (luft/luft) Jeg har sat den op, så den skal "bare" tilsluttes. P.S. kunne ikke sætte indlæget det rigtige sted - beklager. Men den vil ikke oprette et indlæg inde på håndværker. På forhånd tak Maksim
Hvor er det henne og hvor travlt har du ?(kan du evt. vente 1 ½ uge)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
er den ny eller brugt? og er det r410a der er på den? har du selv koblet kobberrörene eller skal det også göres?.. isåfald kan jeg göre det i näste uge
Er der nogen der ved hvordan man får fat i michael k? Har prøvet at skrive til ham, men han svarer ikke :sad::confused:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har stadigvæk ikke hørt noget fra Michael.... Virker din PM?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej der ude! Jeg har brug for en køle-montør, som kan inst. en varmepumpe (luft/luft) Jeg har sat den op, så den skal "bare" tilsluttes. Hej P.S. kunne ikke sætte indlæget det rigtige sted - beklager. Men den vil ikke oprette et indlæg inde på håndværker. På forhånd tak Maksim
Jeg har brug for det samme - går ud fra du fandt en..... hvis du har en forbindelse hører jeg gerne. Hvis der er andre derude hører jeg også gerne. Takker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites