maksim 10 Anmeld indhold Skrevet September 23, 2009 Hej der ude! Jeg har brug for en køle-montør, som kan inst. en varmepumpe (luft/luft) Jeg har sat den op, så den skal "bare" tilsluttes. P.S. kunne ikke sætte indlæget det rigtige sted - beklager. Men den vil ikke oprette et indlæg inde på håndværker. På forhånd tak Maksim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Peter S 10 Anmeld indhold Besvaret September 23, 2009 Hej der ude! Jeg har brug for en køle-montør, som kan inst. en varmepumpe (luft/luft) Jeg har sat den op, så den skal "bare" tilsluttes. P.S. kunne ikke sætte indlæget det rigtige sted - beklager. Men den vil ikke oprette et indlæg inde på håndværker. På forhånd tak Maksim Hvor er det henne og hvor travlt har du ?(kan du evt. vente 1 ½ uge) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Hvor er det henne og hvor travlt har du ?(kan du evt. vente 1 ½ uge) Jep, den kan jeg sagdens. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2009 er den ny eller brugt? og er det r410a der er på den? har du selv koblet kobberrörene eller skal det også göres?.. isåfald kan jeg göre det i näste uge Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Rørerne skal sættes til. dvs der skal væske i dem. Den er helt ny. Køllemidel er: R410a Du kan evt. læse lidt om den her: http://www.leaf-tech.dk/system_images/Produktark_LT.pdf Ved godt det er ikke den bedste, men fik et tilbud jeg ikke kunne sige nej til. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 er den ny eller brugt? og er det r410a der er på den? har du selv koblet kobberrörene eller skal det også göres?.. isåfald kan jeg göre det i näste uge Er der nogen der ved hvordan man får fat i michael k? Har prøvet at skrive til ham, men han svarer ikke Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 har svaret dig men har lidt at se til da min hund födte söndag morgen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret October 7, 2009 har svaret dig men har lidt at se til da min hund födte söndag morgen... Ok, men skriv lige når du har tid... For begynder snart at fryse :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 har svaret dig men har lidt at se til da min hund födte söndag morgen... Hvad så Michael, har du fået styr på hunden?:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2009 Har stadigvæk ikke hørt noget fra Michael.... Virker din PM? Hej der ude! Jeg har brug for en køle-montør, som kan inst. en varmepumpe (luft/luft) Jeg har sat den op, så den skal "bare" tilsluttes. P.S. kunne ikke sætte indlæget det rigtige sted - beklager. Men den vil ikke oprette et indlæg inde på håndværker. På forhånd tak Maksim Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2009 Er der måske andre som kan hjælpe mig, har ikke hørt noget fra michael:confused:? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2009 Grib telefonen og ring rundt og undgå at fryse: http://gulasidorna.eniro.se/query/geo_area/Malm%F6/district_codes/27/what/cs/search_word/V%E4rmepumpsinstallation Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2009 Problemet er at der er ingen der gider Grib telefonen og ring rundt og undgå at fryse: http://gulasidorna.eniro.se/query/geo_area/Malm%F6/district_codes/27/what/cs/search_word/V%E4rmepumpsinstallation Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
hrhansen 10 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2011 Hej der ude! Jeg har brug for en køle-montør, som kan inst. en varmepumpe (luft/luft) Jeg har sat den op, så den skal "bare" tilsluttes. Hej P.S. kunne ikke sætte indlæget det rigtige sted - beklager. Men den vil ikke oprette et indlæg inde på håndværker. På forhånd tak Maksim Jeg har brug for det samme - går ud fra du fandt en..... hvis du har en forbindelse hører jeg gerne. Hvis der er andre derude hører jeg også gerne. Takker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Kvalm 13 Anmeld indhold Besvaret March 16, 2011 Jeg har brug for det samme... - hvis der er andre derude hører jeg også gerne. Vi har Nilan varmepumper, hvor jeg bor, og dem reparerer en dansker for os -> Hr. Niels Duhn. Bedre service, kvalitet og pris fås næppe i Øresundsregionen - www.el-duhn.dk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites