sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2011 Hurra - så kom årsfornyelsen - og Pris 2011 -> SEK 10.600 årligt Det vil sige at prisen er steget 60% på to år - det ER da helt til grin! Faktisk nok noget af det mest irriterende ved at bo i Sverige det er at man skal handle priser på noget så kedeligt som forsikringer cirka en gang om året :( Det bør man da gøre uanset om det er DK eller SE... Ellers har selskaberne jo ikke noget incitament til at give gode priser når deres kunder alligevel ikke shopper rundt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2011 Det bør man da gøre uanset om det er DK eller SE... Ellers har selskaberne jo ikke noget incitament til at give gode priser når deres kunder alligevel ikke shopper rundt... Tja - jeg er enig i at det er rigtigt at man bør checke priser ind imellem. Men det system man har i Sverige med at man får en dumping-pris år-1 hvorefter prisen stiger 20-40% årligt syntes jeg godt nok er til grin. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2011 ... det system man har i Sverige med at man får en dumping-pris år-1 hvorefter prisen stiger 20-40% årligt syntes jeg godt nok er til grin. Enig. Det er :thumbdown Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret May 1, 2011 Tja - jeg er enig i at det er rigtigt at man bør checke priser ind imellem. Men det system man har i Sverige med at man får en dumping-pris år-1 hvorefter prisen stiger 20-40% årligt syntes jeg godt nok er til grin. Det er jo et "problem" skabt af folk shopper rundt, ligesom med eks. mobilabbonementer... Det betyder bare man skal vænne sig til at gøre tingene anderledes men jeg ser det ikke som et problem. Jeg kan godt overskue at bruge en ½-1 time om året på at rende hele møllen over og se om mit nuværende selskab gør det ordentligt :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites