thomas_lund 10 Anmeld indhold Skrevet September 22, 2009 Hey Skal til at starte op med noget styrketræning igen, og ville høre om der er nogen der kan anbefale et center i Oxie/Vellinge egnen. Det må meget gerne have moderne maskiner istedet for de mere gammeldags, men der skal også være tilknyttet kompetent personale. Spinning, aerobics og alt det der er ligemeget. Takker! /Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2009 www.energicenter.eu Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2009 Jeg benytter http://www.fitness24seven.com/ i Oxie, men du skal nok ikke regne med at personalet er kompetent. Jeg spurgte om vægten på de løse stænger og hun mente de vejede 10 kg begge to. Hvis det er sandt er der stor forskel på tyngdekraften hos dem i forhold til Hvidovre. Maskinparken er som sådan fin nok, jeg hygger mest med de løse vægte. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites