Jump to content
testeren

Håndværkere tilbydes

Recommended Posts

Hej Jeg har nogle gode venner der søger job som håndværkere i Sverige eller Danmark hvor de allerede er aktive. Prisen er yderst rimelig. De kan det meste: træ, male, el, mur, gulv, fliser, terrasser, vvs etc etc. og er meget søde mennesker der er grundige og har min bedste anbefaling. Giv lyd via PM hvis du vil høre mere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hej Jeg har nogle gode venner der søger job som håndværkere i Sverige eller Danmark hvor de allerede er aktive. Prisen er yderst rimelig. De kan det meste: træ, male, el, mur, gulv, fliser, terrasser, vvs etc etc. og er meget søde mennesker der er grundige og har min bedste anbefaling. Giv lyd via PM hvis du vil høre mere :-)
Laver de badeværelser?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Har de en F-skatteseddel ifm ROT-avdrag? Og har du evt. et firmanavn så man evt. kan finde referancer?
De laver det meste men har ikke omtalte ting, desværre, men de er dygtige og pålidelige og prisen er rigtig god og som nævnt er ROT ikke aktuelt for de fleste danskere herover. De har arbejdet en masse i DK samt i Skotland, Göteborg og hos mig i Malmö og nu her i vort "nye" hus. De er som det ser ud nu, optaget indtil ca. 25. november. Skriv PM for mere info, jeg formidler bare for dem da de er gode venner, og tjener ikke på det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Husk at man ikke kan bruge ROT avdrag tll så meget hvis man bare har DK indtägt
De laver det meste men har ikke omtalte ting' date=' desværre, men de er dygtige og pålidelige og prisen er rigtig god og som nævnt er [u']ROT ikke aktuelt for de fleste danskere herover.
Men når Martin netop spørger, kunne det jo ligesom tænkes, at det var aktuelt. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Har brug for en elektrikker

Hej Jeg mangler en elektrikker, da jeg blandt andet skal have lavet et par stikkontakter. Du må meget gerne sende mig en mail, hvis de er intresseret... Ann-Katrine (obelixia@gmail.com)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvorfor ikke bare skrive det som det er??? De er polakker, har ingen f-skatteseddel deraf ingen rotavdrag. De er ikke aut. elektrikkere. De har ikke vådrumscert. dog er de billige og sikkert meget rare mennesker... Og glæder mig til at se dit færdige badeværelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites