testeren 10 Anmeld indhold Skrevet September 20, 2009 Hej Jeg har nogle gode venner der søger job som håndværkere i Sverige eller Danmark hvor de allerede er aktive. Prisen er yderst rimelig. De kan det meste: træ, male, el, mur, gulv, fliser, terrasser, vvs etc etc. og er meget søde mennesker der er grundige og har min bedste anbefaling. Giv lyd via PM hvis du vil høre mere :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lulu77 10 Anmeld indhold Besvaret October 6, 2009 Hej hej. Er annoncen stadig aktuel? I så fald kunne jeg godt tænke mig at høre lidt mere. Du kan evt. kontakte mig på mail, det er måske det nemmeste : lobecha@gmail.com Tak :) VH Louise. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret October 10, 2009 Den vil være aktuel lang tid fremover da de løbende har brug for nye kunder - så skriv bare :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2009 Har de en F-skatteseddel ifm ROT-avdrag? Og har du evt. et firmanavn så man evt. kan finde referancer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2009 Hej Jeg har nogle gode venner der søger job som håndværkere i Sverige eller Danmark hvor de allerede er aktive. Prisen er yderst rimelig. De kan det meste: træ, male, el, mur, gulv, fliser, terrasser, vvs etc etc. og er meget søde mennesker der er grundige og har min bedste anbefaling. Giv lyd via PM hvis du vil høre mere :-) Laver de badeværelser? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2009 ROT avdrag Husk at man ikke kan bruge ROT avdrag tll så meget hvis man bare har DK indtägtQUOTE=Martin_M;202389]Har de en F-skatteseddel ifm ROT-avdrag? Og har du evt. et firmanavn så man evt. kan finde referancer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret October 11, 2009 Har de en F-skatteseddel ifm ROT-avdrag? Og har du evt. et firmanavn så man evt. kan finde referancer? De laver det meste men har ikke omtalte ting, desværre, men de er dygtige og pålidelige og prisen er rigtig god og som nævnt er ROT ikke aktuelt for de fleste danskere herover. De har arbejdet en masse i DK samt i Skotland, Göteborg og hos mig i Malmö og nu her i vort "nye" hus. De er som det ser ud nu, optaget indtil ca. 25. november. Skriv PM for mere info, jeg formidler bare for dem da de er gode venner, og tjener ikke på det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2009 Husk at man ikke kan bruge ROT avdrag tll så meget hvis man bare har DK indtägt De laver det meste men har ikke omtalte ting' date=' desværre, men de er dygtige og pålidelige og prisen er rigtig god og som nævnt er [u']ROT ikke aktuelt for de fleste danskere herover. Men når Martin netop spørger, kunne det jo ligesom tænkes, at det var aktuelt. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Martin_M 10 Anmeld indhold Besvaret October 12, 2009 ROT-avdrag er ganske aktuelt for os, derfor spørgsmålet... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Obelixia 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2009 Har brug for en elektrikker Hej Jeg har nogle gode venner der søger job som håndværkere i Sverige eller Danmark hvor de allerede er aktive. Prisen er yderst rimelig. De kan det meste: træ, male, el, mur, gulv, fliser, terrasser, vvs etc etc. og er meget søde mennesker der er grundige og har min bedste anbefaling. Giv lyd via PM hvis du vil høre mere :-) Hej Jeg mangler en elektrikker, da jeg blandt andet skal have lavet et par stikkontakter. Du må meget gerne sende mig en mail, hvis de er intresseret... Ann-Katrine (obelixia@gmail.com) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MrPong 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2009 PM sendt.. Håber de kan sætte et køkken op til en rimelig pris :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2009 Hej Jeg har nogle gode venner der søger job som håndværkere i Sverige eller Danmark hvor de allerede er aktive. Prisen er yderst rimelig. De kan det meste: træ, male, el, mur, gulv, fliser, terrasser, vvs etc etc. og er meget søde mennesker der er grundige og har min bedste anbefaling. Giv lyd via PM hvis du vil høre mere :-) Hvorfor ikke bare skrive det som det er??? De er polakker, har ingen f-skatteseddel deraf ingen rotavdrag. De er ikke aut. elektrikkere. De har ikke vådrumscert. dog er de billige og sikkert meget rare mennesker... Og glæder mig til at se dit færdige badeværelse. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret January 21, 2010 De er ledige om en uge og indtil ca. 1. april hvis nogen skulle være interesseret - send PM :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret January 23, 2010 Garanti? Hvordan er det med garanti på arbejdet? Hvis man får et nyt tag eller lign. er det jo ikke småpenge vi taler om. Hvis de fiser og farer rundt og arbejder ( og hvorfor gør de iøvrigt det ) hvem udfører så garantiarbejde? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites