Igelkottar 11 Anmeld indhold Skrevet September 20, 2009 Nogen der ved om der er mega trafik på E6 fra Helsingborg eller Lomma(Saxtorp) mellen kl.0530 & 0630 ? kan man bare køre derudaf uden kø osv,og når jeg skal hjem fra Kbh eller Svågertorp mellen kl.1500 - 1630. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2009 Nogen der ved om der er mega trafik på E6 fra Helsingborg eller Lomma(Saxtorp) mellen kl.0530 & 0630 ? kan man bare køre derudaf uden kø osv,og når jeg skal hjem fra Kbh eller Svågertorp mellen kl.1500 - 1630. Lomma og saxtorp er langt fra hinanden, og på hver sin side af motorvejen! Og nej der er ikke meget trafik. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2009 Lomma og saxtorp er langt fra hinanden, og på hver sin side af motorvejen! Og nej der er ikke meget trafik. ja ok, men nu er det fordi vi tænker på at bosætte os i et af disse områder, vi har flere gange kørt på E6, men kun i weekender,det er foreholdsvis hurtigt,selv fra Helsingborg syntes jeg det går tjep, pt hader jeg landeveje når jeg skal køre langt hverdag :) Super tak for svar Thomas :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
testeren 10 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2009 Nu hvor vejarbejdet på E6 er slut er der ingen problemer. Min kone kører ofte ved 7tiden fra Barsebäck - det glider til Svågertorp hvor hun er nede på perronen på 25-26 min. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2009 OK : Super tak for svar... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2009 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites