Jump to content
julle

trænning med børn

Recommended Posts

er der nogen der ved om der er et trænnings center i nerheden af oxie hvor man kan have sine børn med på 0 og 2 år. Eller om der er noget mor og barn gymnastik. det trænnings center der ligger i oxie må man ikke. Eller nogen andre gode ideer. mvh julie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg mener da jeg har set en forældre træne imens ungen rendte rundt i 24-7 i Oxie. Jeg regnede ellers med at hive en kommende unge med derover når jeg selv skulle træne, hvis faderen ikke var hjemme. Men afhænger jo også af hvor opdraget det barn er, om det er med skrig og skrål eller løbe ukontrolleret rundt - så ville jeg personligt blive ganske irriteret. Ang. mor/barn gymnastik står der ikke noget om det i den lille brochure Oxie IF (eller hvad de hedder) sender ud?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Afhængig af hvor langt du vil køre, så er der Gerdahallen i lund, hvor der findes Gympapas med børn: www.gerdahallen.lu.se Eller så er der dette: www.traningohalsa.nu i Skurup hvor man kan have børn med til træning. Der findes også mor/baby gymnastik. Ikke lige det nærmeste, men det eneste jeg kender til -om ikke andet kan det måske hjælpe andre:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis det er vægt træning som du er ude efter, kan jeg kun fraråde dig at tage børnene med. Det er ikke altid at dem som træner udfører øvelserne med de kg som de rent faktisk kan løfte sikkert, eller de har påmonteret vægtskiverne forkert. Derved kan der let opstå ret så farlige situationer for børn. Har selv været vidne til at en vægt skive på 20 kg faldt af stangen da udøveren ikke lige kunne koordinere løftet, og skiven efter at have bouncet lidt faldt tungt lige ved siden af en lift hvori der lå et sovende barn. Skræmmende :scared: Ved ikke om der er centre hvor børn kan komme i legeland/babyvagt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
hvis det er vægt træning som du er ude efter, kan jeg kun fraråde dig at tage børnene med. Det er ikke altid at dem som træner udfører øvelserne med de kg som de rent faktisk kan løfte sikkert, eller de har påmonteret vægtskiverne forkert. Derved kan der let opstå ret så farlige situationer for børn. Har selv været vidne til at en vægt skive på 20 kg faldt af stangen da udøveren ikke lige kunne koordinere løftet, og skiven efter at have bouncet lidt faldt tungt lige ved siden af en lift hvori der lå et sovende barn. Skræmmende :scared: Ved ikke om der er centre hvor børn kan komme i legeland/babyvagt.
Børn har da intet at gøre i vægttræningsafdelinger!!! Det er da simpelthen for farligt, burde være sund fornuft!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg mener da jeg har set en forældre træne imens ungen rendte rundt i 24-7 i Oxie. Jeg regnede ellers med at hive en kommende unge med derover når jeg selv skulle træne, hvis faderen ikke var hjemme. Men afhænger jo også af hvor opdraget det barn er, om det er med skrig og skrål eller løbe ukontrolleret rundt - så ville jeg personligt blive ganske irriteret. Ang. mor/barn gymnastik står der ikke noget om det i den lille brochure Oxie IF (eller hvad de hedder) sender ud?
Jeg var inde på deres hjemmeside der står man ikke må have børn med. jeg havde godt nok min datter med der nede da hun var helt ny. men man må ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg skal bare igang med noget når jeg har født. synes jeg er blevet meget svag hi hi. kan godt lide at gå i fittnes. men det har aldrig rigtig været med vægte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites