Toft 0 Anmeld indhold Skrevet September 16, 2009 Er der nogen der har erfaring med løbebånd fra en producent der hedder Taurus? Jeg kan simpelthen ikke finde deres website, jeg går da ud fra de har en i hvert fald Det virker som om de laver nogle helt ok løbebånd, og jeg har egentlig set mig lidt lun på en model fra Taurus, men efter som det ikke er et helt så kendt mærke som f.eks. Tunturi og Vision, så er jeg da lidt skeptisk. Jeg mener, hvorfor udmærker de meget få internetsites der forhandler Taurus, det som værende "god kvalitet" når andre mærker kan købes hos stort set alle internetforhandlere, samt at Taurus tilsyneladende ikke ligefrem har en website selv? Jeg går som sådan ikke ud fra der er nogen herinde der kan gøre mig klogere på Taurus, men man ved jo aldrig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2009 kanske at det var en bedre idé at patruljere omkring fort skurup i let løb ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2009 kanske at det var en bedre idé at patruljere omkring fort skurup i let løb ?MÅSKE det ene ikke udelukker det andet;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites