Hang 10 Anmeld indhold Skrevet September 15, 2009 Hej herinde:th2: har hørt noget om at hvis man køber en diesel bil herovre, skal man betale en ekstra afgift eller noget, hvordan og hvor kan jeg finde ud af noget om dette? har kigget på de links der er her på siden, men det er for nye biler!!! Dette er en BRUGT passat, Nogle der har et link eller ved en masse om dette den er fra 98 af og det er en 1.9 tdi Har hørt noget om at man kan montere et partikelfilter i den og så skulle den blive billigere kan det passe? står og skal til at købe en diesel bil nemlig, og det var først da en bilforhandler gjorde mig opmærksom på det, at jeg blev klar over det.. MVH Torben Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2009 Hej herinde:th2: har hørt noget om at hvis man køber en diesel bil herovre, skal man betale en ekstra afgift eller noget, hvordan og hvor kan jeg finde ud af noget om dette? har kigget på de links der er her på siden, men det er for nye biler!!! Dette er en BRUGT passat, Nogle der har et link eller ved en masse om dette den er fra 98 af og det er en 1.9 tdi Har hørt noget om at man kan montere et partikelfilter i den og så skulle den blive billigere kan det passe? står og skal til at købe en diesel bil nemlig, og det var først da en bilforhandler gjorde mig opmærksom på det, at jeg blev klar over det.. MVH Torben Din bil vil koste ca. 7000sek om året i vejskat, og du kan ikke montere partikelfilter i den! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2009 Din bil vil koste ca. 7000sek om året i vejskat' date=' og du kan ikke montere partikelfilter i den![/quote']Du mener vel: Partikelfilteret skal være monteret på bilen fra fabrikken, og kan ikke eftermonteres (=give den lavere afgift)? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Hang 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2009 Du mener vel: Partikelfilteret skal være monteret på bilen fra fabrikken' date=' og kan ikke eftermonteres (=give den lavere afgift)? ;)[/quote'] nøj hvor jeg håber det er rigtigt, for gik nemlig at tænkte hvad nu hvis det ikke kan monteres, men må jo bare høre tidligere ejer hvad han giver og så gå ud fra det:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2009 nøj hvor jeg håber det er rigtigt' date=' for gik nemlig at tænkte hvad nu hvis det ikke kan monteres, men må jo bare høre tidligere ejer hvad han giver og så gå ud fra det:)[/quote'] ????????????? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites