Jump to content
Guest carspar

2 År GL. hus under 2600 netto pr md. (uden afdrag)

Recommended Posts

Der står at det kun er renter' date=' emn det er da historisk billigt for et lån på ca. 2,7 mio.[/quote'] Det hænger vel sammen med at vi har historiske lave renter ;-) En fuld boendekalkul med afdrag kunne være denne http://www2.capitex.se/bin/klient/bow/sbow.exe?tag=bokalkylshb&berakobjekt=1&pris=2985000&taxvarde=1466000&tomtrattsavgald=0&driftskostnad=0&avgift=0&boarea=101&biarea=11&byggnadsar=2007&kommunkod=12%3A80&kommunbenamning=Malm%F6&adress=Tornspiregatan%2015&postnr=218%2072&supplier=5&brokerid=2000&I=SHB&subBerakna.x=1&interestdiff=2&From=Hemnet&pre=shbnew_ Hvilket vil sige at man med dagens renter kan blive husejer for 4.800 DKK i måneden, inkl. afdrag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

De går ikke så højt op i afdrag i Sverige som I Danmark så om du afdrager eller ej er op til dig selv. Men den lave rente skal du passe på da renter var højest ville denne villa måsek kunne være på 15.000 SEK pr. mdmed variabel. Så det er en temperamentssag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Ja det jo bare de 2600 samt 2200 i afdrag det giver 4800. Så tilkommer Driften husk det men el er billigere i sverige, vand er meget billigere i sverige, ejendomsskat er meget billigere osv. men Driften er vel 2000 til 3000 pr. måned lidt afhængig af hvor meget man mener der er drift.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Ja der er meget fint, ind imellem arbejder jeg fra vort kontor i Lund, der boede vi jo i 5 år og Lund gik lige i blodet, nu er vi tættere på broen, men vi elsker sgu Sverige. Det skader jo heller ikke at Sverige var dem der reddede mit liv fra en dødelig lungecanser som opstod for 10 år siden. i Danmark ville jeg ca. være død for 5 år siden, der kræver de de største skatter op i verden men de beholder pengene i stedet for at satse på folkets velfærd og helbred. Danmark er jo kendt for at halte uhjælpelig bagefter i Canser helbredelser i Norden. Nå jeg har det fint her, og valutakurserne det sidste år har affødt en lille brugt MC en BMW R1200S det giver jo også lidt livskvatlitet her hvor der er højest til himmelen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest carspar

Hvis det var variabel rente i November måned sidste år så havde det været ca. 15.000 mere om måneden, det ved jeg. Men da den var dyrest (nov. 2008) med den variable rente så var den samme niveau som den 10 års rente er nu. Ja det er ikke let

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites