Nulla 10 Anmeld indhold Skrevet September 14, 2009 Jeg søger en/nogle der gider at passe mine "søde" prinsesser engang imellem de er 2½år og 5½år. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 14, 2009 Du kan da bare dumpe dem her :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Nulla 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2009 Det skal du ikke sige to gange.......... Mangler virkelig nogle der bare gider engang imellem, også meget gerne hvis i kender nogle "ældre" der mangler børnebørn. Ellers må jeg sætte en post op i ICA. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2009 Det skal du ikke sige to gange.......... Mangler virkelig nogle der bare gider engang imellem, også meget gerne hvis i kender nogle "ældre" der mangler børnebørn. Ellers må jeg sætte en post op i ICA. næ nej du, mine forældre har rigeligt med børnebørn. Men hvis dt virkelig presser på kan vi da godt have dem en dag :) men det bliver hos os... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2009 Søg og du skal finde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
SanneJ 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2009 Du kan også prøve på: http://www.extramormor.se/ :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites