Solsikke80 10 Anmeld indhold Skrevet September 12, 2009 Jeg skal ud og kigge/prøve briller i dag og har kigget lidt på denne hjemmeside!! De ser jo lidt billigere ud end de andre optikkerer og de lover en hel masse.... Nogen der har nogen erfaringer med smarteyes? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 Jeg skal ud og kigge/prøve briller i dag og har kigget lidt på denne hjemmeside!! De ser jo lidt billigere ud end de andre optikkerer og de lover en hel masse.... Nogen der har nogen erfaringer med smarteyes? 100% i orden, Michael har lige købt 2 par briller derinde ved Trianglen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Solsikke80 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 100% i orden' date=' Michael har lige købt 2 par briller derinde ved Trianglen [/quote'] Tak for så hurtigt svar. Så glæder jeg mig til at gå derind lidt senere i dag :-) Hvor længe måtte I vente på jeres briller? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2009 Tak for så hurtigt svar. Så glæder jeg mig til at gå derind lidt senere i dag :-) Hvor længe måtte I vente på jeres briller? det ene par kom efter en lille 1 uge, og det andet tog vist 10 dage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites