Jump to content
ClausB

"Kulbilsklubb" / delebil for sjov ?

Recommended Posts

Såfremt man var 4 om bilen..... Og nej. Nok derfor man ikke gør det med 3 andre fra AA klubben. Man gør det med nogen man kender og har en relation til.... Ergo så er hele tesen om at man er spritstiv batg rattet udelukket. Det er en banebil.... og skal ikke bruges til andet. Der er jo nogle helt faste regler for færdsel på ringen og overtræder føreren disse, så hænger han jo på den personligt uanset hvad.... Det kan det lille kollektiv ikke hjælpe med. Så det kommer jo helt af sig selv...
Jeg er klar hvis det er en M3 med smg :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe Peter....:) Den er alt for dyr at køre i dernede. Kører sikkert fremragende, men jeg er ikke meget til det SMG halløj. Skulle jeg over i noget BMW, så blev det en Z3M Coupe... :)
Hvorfor skulle den værer dyrer at køre i end andre, high performance biler ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hehe Peter....:) Den er alt for dyr at køre i dernede. Kører sikkert fremragende, men jeg er ikke meget til det SMG halløj. Skulle jeg over i noget BMW, så blev det en Z3M Coupe... :)
De er blevet billige.. Og SMG og på ringen er det bare perfekt.. En z3 er sku blevet for gammel og trät synes jeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gearkasse og bagtøj holder ikke siger de kloge... Så hellere en med kobling og alm. gear. Noget billigere at holde kørende og ligeså hurtigt....
Ja jeg er også mere til alm kobling og man. gear i den slags biler - mere kontrol syns jeg, og meget sjovere. Mere udfordrende også.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Gearkasse og bagtøj holder ikke siger de kloge... Så hellere en med kobling og alm. gear. Noget billigere at holde kørende og ligeså hurtigt....
Jeg har aldrig haft problemer med dem.. og jeg körte 10 sek hurtigere med smg på Ringen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du kigger på konstruktionen på en Z3M, så er vægten langt bedre fordelt og den er lavere end M3. Men jeg kunne godt overtales til en E46 M3 med manuel kasse. Bare lige for at være lidt imødekommende.....:D
Når du först har kört med smg et par uger gider du ikke det andet. du får også meget mere ud af Ringen når du har det :):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hvis du kigger på konstruktionen på en Z3M, så er vægten langt bedre fordelt og den er lavere end M3. Men jeg kunne godt overtales til en E46 M3 med manuel kasse. Bare lige for at være lidt imødekommende.....:D
Denne her får vi for 190.000 og hvis vi er 4 om den er det jo billigt http://www.blocket.se/stockholm/Bmw_m3___03__smg_2_23109395.htm?ca=23_5&w=3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.... Du har nok ret. Men jeg er bare ikke så meget til at ha' noget elektronik der skal bestemme hvornår jeg skal i gear.... Når jeg får min TT-RS'er, så er den også med manuel kasse. Af samme årsag.... Og så er der altså omkostningerne ved en SMG kasse. De er noget dyrere end de "alm".... og det skal man vel også tage med trods alt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja.. Men der er rimelig med trafik og det er jo en dyr flot bil.....;) Som sagt jeg er helt ligeglad med udseende af bilen. Den skal bare som udgangspunkt ha den rigtige balance og noget potentiale. Der slår den M3 med flere længder, idet motoren er trukket længere tilbage imellem tårnene og du sidder tættere på baghjulene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Ja.. Men der er rimelig med trafik og det er jo en dyr flot bil.....;) Som sagt jeg er helt ligeglad med udseende af bilen. Den skal bare som udgangspunkt ha den rigtige balance og noget potentiale. Der slår den M3 med flere længder, idet motoren er trukket længere tilbage imellem tårnene og du sidder tættere på baghjulene.
Du snakker :):):):) Vi skal have en M3 Med SMG ..:):)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites