MMK 10 Anmeld indhold Skrevet September 10, 2009 Hej allesammen Min svigermor på 59 er pensioneret og bor i Malmø. Hun vil gerne være reservebedste hvis der er nogen der har brug for det. Det kunne evt. være i forbindelse med barn-syg eller andet. Hun vil også gerne passe hund eller kigge efter hus i forbindelse med ferie. Der kan blive tale om dækning af transportudgifter. Hun har passet min lille datter 3 dage om ugen de sidste 4 måneder, så hun har god erfaring.. :-) Smid en PM, så kan i få et telefonnummer Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MaleneA 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Vedr. reservebedste Hej, Jeg har med glæde læst dit indlæg, og kunne da bestemt gå hen og få brug for en sød og erfaren bedste som bedsteforældre er når de er bedst... Jeg vil da gerne høre lidt om dig først...hvor bor du i Malmø..måske vi ku mødes en dag og få kendskab til hinanden inden behovet for børnepasning opstår... Jeg selv arbejder i Dk. Jeg hjælper en handicappet pige, gennem snart 9 år.. Jeg bor i Oxie med min kæreste og vores datter Marie på lidt over et år... Jeg vil blive glad for lidt respons fra dig... Mvh Malene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Det er jo ikke hende der skal være bedste? men hendes svigermor Hej, Jeg har med glæde læst dit indlæg, og kunne da bestemt gå hen og få brug for en sød og erfaren bedste som bedsteforældre er når de er bedst... Jeg vil da gerne høre lidt om dig først...hvor bor du i Malmø..måske vi ku mødes en dag og få kendskab til hinanden inden behovet for børnepasning opstår... Jeg selv arbejder i Dk. Jeg hjælper en handicappet pige, gennem snart 9 år.. Jeg bor i Oxie med min kæreste og vores datter Marie på lidt over et år... Jeg vil blive glad for lidt respons fra dig... Mvh Malene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vagn16 10 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2009 Pm Hej Maria, Jeg har sendt dig en PM... Pelle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MMK 10 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2010 Stop stop Hej alle Min svigermor har rigeligt at se til pt. Skal nok melde ud hvis hun får overskud til at passe flere børn. Mvh Maria Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites