Jump to content
MMK

Reservebedste

Recommended Posts

Hej allesammen Min svigermor på 59 er pensioneret og bor i Malmø. Hun vil gerne være reservebedste hvis der er nogen der har brug for det. Det kunne evt. være i forbindelse med barn-syg eller andet. Hun vil også gerne passe hund eller kigge efter hus i forbindelse med ferie. Der kan blive tale om dækning af transportudgifter. Hun har passet min lille datter 3 dage om ugen de sidste 4 måneder, så hun har god erfaring.. :-) Smid en PM, så kan i få et telefonnummer Maria

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vedr. reservebedste Hej, Jeg har med glæde læst dit indlæg, og kunne da bestemt gå hen og få brug for en sød og erfaren bedste som bedsteforældre er når de er bedst... Jeg vil da gerne høre lidt om dig først...hvor bor du i Malmø..måske vi ku mødes en dag og få kendskab til hinanden inden behovet for børnepasning opstår... Jeg selv arbejder i Dk. Jeg hjælper en handicappet pige, gennem snart 9 år.. Jeg bor i Oxie med min kæreste og vores datter Marie på lidt over et år... Jeg vil blive glad for lidt respons fra dig... Mvh Malene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er jo ikke hende der skal være bedste? men hendes svigermor

Hej, Jeg har med glæde læst dit indlæg, og kunne da bestemt gå hen og få brug for en sød og erfaren bedste som bedsteforældre er når de er bedst... Jeg vil da gerne høre lidt om dig først...hvor bor du i Malmø..måske vi ku mødes en dag og få kendskab til hinanden inden behovet for børnepasning opstår... Jeg selv arbejder i Dk. Jeg hjælper en handicappet pige, gennem snart 9 år.. Jeg bor i Oxie med min kæreste og vores datter Marie på lidt over et år... Jeg vil blive glad for lidt respons fra dig... Mvh Malene

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites