porsche4s 10 Anmeld indhold Skrevet September 9, 2009 Min skønne skønne bil er STJÅLET. Det er altid rart at bekræftes i, at man har valgt rigtigt, men trist er det jo at erfare, at ens bil var velvalgt, at man i kriminelle miljøer ligefrem har haft bestilling på mit køretøj. Sagens kerne kort: den 27/8 mellem 00:15 og kl. 8:00 om morgenen (torsdag) er bilen fjernet fra sin private parkeringsplads i omkring kanalen ved Hansa Kompagniet, Altona Kvarteret. Bilen jeg eftersøger er en Porsche 4S Cab, som snart skal hjem i varmen, inden det bliver for koldt. Oplysninger som kan bringe min Porsche hjem igen belønnes med en Dusør/Hittelön af 50.000 SEK. Bilen er kendetegnet ved at have store keramiske gule bremser og gule matchende seler, samt at højre side af bilen er delvist nøgleridset og forklap. Bilens førersæder er indfarvet i samme farve som bilen lak, og havde ikke nogen almindelig nr. plade på foran, men en folio plade (monteret efter de viste fotos er taget), med reg nr. ESTATE1. Den har racerudstødning, hvorfor den ikke kan have undgået at larme lidt, idet den kold er kørt op ad nedkørselsrampen til garagen. Derfor kan nogen evt. have hørt bilen. Denne eftersøgning, idet hverken politi eller andre forsøg har givet pote. Oplyninger kan mailes på stulenPorsche@hotmail.com eller gives til polisen, 11414. Grundet svensk bureaukrati, synes bilen ikke efterlyst på TS's søgesystem, men politiet har efterlysning på køretøjet. Stel nr. WP0ZZZ99Z6S760094 Billeder vedhæftes tillige!! MVH /Forhenværende Porsche ejer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thomas_lund 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Nej hvor surt - skal nok holde øjnene ude, men den er nok sejlet til Polen og videre ned for længe siden. Alt held og lykke herfra. /T Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Ej hvor surt. Utroligt at man bare ikke kan have sine ting i fred. Er der ikke videoovervågning på indgangene til parkeringshuset? Men igen så dem/de sikkert haft masker på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
DKSEFR 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Hvad sker der med lås, alarm og startspære. Er dagens tyve virkelige så professionelle at man ingenting kan stille op? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Hvad sker der med lås' date=' alarm og startspære. Er dagens tyve virkelige så professionelle at man ingenting kan stille op?[/quote'] Og, stod den virkelig på en åben parkeringsplads inden midt i byen ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Ja.... Det tager ca 2 minutter at stjæle en bil og hvilken som helst kan bøffes. En Porsche kan jeg kode om på 1½ minut, så den kan starte med den nøgle jeg har med til den. Hvad sker der med lås' date=' alarm og startspære. Er dagens tyve virkelige så professionelle at man ingenting kan stille op?[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Den har racerudstødning, hvorfor den ikke kan have undgået at larme lidt, idet den kold er kørt op ad nedkørselsrampen til garagen. Derfor kan nogen evt. have hørt bilen. Og' date=' stod den virkelig på en åben parkeringsplads inden midt i byen ?[/quote'] Tror ikke den var åben, når der skrives garage ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Tror ikke den var åben' date=' når der skrives garage ;)[/quote'] Jaja...jag er orblin...:D Der er vist meget bestillingsarbejde i øjeblikket. Claus N har fået stjålet en mc fra privat parkeringskælder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Claus N har fået stjålet en mc fra privat parkeringskælder Med det resultat, at der nu er sat video overvågning op. Så nu må det være på tide at købe nyt. Som forhåbenlig kan stå i fred..... Porsche4S, held og lykke med bilen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Med det resultat, at der nu er sat video overvågning op. Så nu må det være på tide at købe nyt. Som forhåbenlig kan stå i fred..... Porsche4S, held og lykke med bilen. Hvad med en blå triumph ? Den er billig :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juul90 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Hvad kan man egentlig gøre for at komme dette problem til livs? Nu hvor de kan stjæle fra private parkerings kældere, så er der vel intet at gøre mere? Prøv at kontakte nogle af dem fra AutoPerformance, de har næsten lige haft en af deres biler stjålet. Kan være de kan fortælle dig hvor man skal annoncere henne osv? Håber du får den tilbage! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Måske du er heldig at der er firmaer i nærheden af åstedet som har udendørs overvågning der kan have fanget tyven på vej væk. Jeg ved godt at der ikke er mange facadekameraer i Malmö i forhold til København, men det kan jo være at du er heldig. Om ikke andet er han jo nok ihvertfald blevet filmet af Vägverkets kameraer på motorvejen, men det er jo nok desværre ikke helt nemt at få adgang til de optagelser, med mindre du har en ven i politiet el. lign. Videooptagelser gemmes næppe i mere end 30 dage (det er ihvertfald lovkravet i DK og sikkert også i Sverige), så der må ikke gå for lang tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Ja.... Det tager ca 2 minutter at stjæle en bil og hvilken som helst kan bøffes. En Porsche kan jeg kode om på 1½ minut, så den kan starte med den nøgle jeg har med til den. Hmm...Det viste jeg ikke var SÅ let....kunne være man skulle købe en ratlås ligesom i gamle dage!! Ud over dette kan jeg anbefale at købe hus i Bunkeflo/Klagshamn, for der ligger husene VIRKELIG tæt på hinanden:) og der står massere uberørte 997ére!! SURT med bilen, måske nogen finder den igen, ligesom C63 fra Autoperformance blev:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
porsche4s 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Og' date=' stod den virkelig på en åben parkeringsplads inden midt i byen ?[/quote'] Nej, den var i en aflåst privat flerhus garage. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Nej' date=' den var i en aflåst privat flerhus garage.[/quote'] SATME surt!!! Næste gang jeg skal have en lignende bil, køber jeg GPS-overvågning og en ratlås. Så burde man være 99,9% sikker!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Ratlås ja...GPS nej. Køres den væk i en trailer, så kræver det bare lidt sølvpapir i traileren. Udover det, kan du få udstyr der blokerer for signalerne ganske billigt på nettet. Så det er spild af penge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Ratlås ja...GPS nej. Køres den væk i en trailer, så kræver det bare lidt sølvpapir i traileren. Udover det, kan du få udstyr der blokerer for signalerne ganske billigt på nettet. Så det er spild af penge. Ok - men så en gang Hagl i rumpen når de forsøger at stjæle den:fight: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Ratlås ja...GPS nej. Køres den væk i en trailer, så kræver det bare lidt sølvpapir i traileren. Udover det, kan du få udstyr der blokerer for signalerne ganske billigt på nettet. Så det er spild af penge. ikke helt. Vi fandt en trailer til 800,000DKR som blev stjålet i firmaet via GPS. så vil ikke sige det er spild af penge.:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 ikke helt. Vi fandt en trailer til 800' date='000DKR som blev stjålet i firmaet via GPS. så vil ikke sige det er spild af penge.:)[/quote'] Altså, man kan jo bare pakke sådan en (lastbil)-trailer ind i sølvpapir, eller søge på nettet, så kan man jo ødelægge alt sikkerhedsudstyr...og, hvis jeg har læst om det på nettet, så er det jo rigtig....og jeg kan selv gøre det på 1½ minut... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Altså' date=' man kan jo bare pakke sådan en (lastbil)-trailer ind i sølvpapir, eller søge på nettet, så kan man jo ødelægge alt sikkerhedsudstyr...og, hvis jeg har læst om det på nettet, så er det jo rigtig....og jeg kan selv gøre det på 1½ minut...[/quote'] Begynder snart at tro det her er en opgave for vores venner fra mythbuster's :th2: at finde ud af hvor man sikrer sin bil bedst. Jeg tror det er at køre den ind i soveværelset og så sove i den med 9 store biske hunde og pigtrådshegn og cam's og en AK47. Plus at hyre USA swat team til at stå vagt, hvis du skulle komme forbi det, så vil jeg med glæde give den væk til tyven. :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Tillykke med det Palle. Altså' date=' man kan jo bare pakke sådan en (lastbil)-trailer ind i sølvpapir, eller søge på nettet, så kan man jo ødelægge alt sikkerhedsudstyr...og, hvis jeg har læst om det på nettet, så er det jo rigtig....og jeg kan selv gøre det på 1½ minut...[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
7eren 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Altså' date=' man kan jo bare pakke sådan en (lastbil)-trailer ind i sølvpapir, eller søge på nettet, så kan man jo ødelægge alt sikkerhedsudstyr...og, hvis jeg har læst om det på nettet, så er det jo rigtig....og jeg kan selv gøre det på 1½ minut...[/quote'] Har du ikke snart forstået at nogen mennesker kan det hele på den halve tid, i søvne og med den ene arm bundet bag ryggen:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Plesner 10 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2009 Hvad siger forsikringen til det i forhold til dækning ? Den eneste måde hvorpå vi kan slippe af med problemet, er ved at vente - Vente til den dag alle østeuropæere og lign. har fået deres drømmebil :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2009 Ja det fandt Porsche4s jo ud af på den hårde måde... ;) Har du ikke snart forstået at nogen mennesker kan det hele på den halve tid' date=' i søvne og med den ene arm bundet bag ryggen:th2:[/quote'] Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites