Brulfen 10 Anmeld indhold Skrevet September 8, 2009 Hej Er der nogen der kan anbefale en god frisør i Trelleborg eller omegn? Mvh Britta Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
RS6 10 Anmeld indhold Besvaret September 8, 2009 Desværre Hej Er der nogen der kan anbefale en god frisør i Trelleborg eller omegn? Mvh Britta Har jeg ikke, men vil bruge lejligheden til at nævne at jeg bliver klippet hos Kiki og Eva ved Mobilia i Malmö, 2 søde svenske damer , altid med godt humør, og så giver jeg kun SEK 150,- for en klipning, tror kvinder skal give 180,- De åbner vist allerede kl. 07.30 og har åbent til kl. 18.00 Til den pris har alle råd til at blive klippet hver 5 uge.....:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret September 9, 2009 Selv har jeg ikke meget hår, meeeen min kone benytter Ztyle, Diana Thavelin på Nygatan 54. 0410-14040 God fornøjelse Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Brulfen 10 Anmeld indhold Besvaret September 10, 2009 Tak for hjælpen :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites