Bertram 10 Anmeld indhold Skrevet September 6, 2009 Hej med jer Er der nogen der ved hvor jeg kan købe godt og billigt børnetøj ? Mine unger er 8 og 10 år. Jeg skal snart til at have vintertøj til dem. Malmø er mit udgangspunkt, men kan da godt kører efter et godt tilbud Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2009 Hej med jer Er der nogen der ved hvor jeg kan købe godt og billigt børnetøj ? Mine unger er 8 og 10 år. Jeg skal snart til at have vintertøj til dem. Malmø er mit udgangspunkt, men kan da godt kører efter et godt tilbud Her er et par forslag, H&M er det mest oplagte, men det har du vel tænkt på, derudover er der: Lindex (ligger her) Polarn O. Pyret (ligger i bl.a. Trianglen Shopping og Hansa) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Solsikke80 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2009 Åhlens og KappAhl har også børneafdelinger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Jenny 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2009 Har du lust att köra en bit så är det värt att satsa på gekås i ullared, ta med några vänninor och spendera en hel shoppingdag där. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
polar 10 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2009 Denne butik kan anbefales. http://www.bo-ohlsson.se/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Bertram 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2009 Tusinde tak for hjælpen. Så har jeg noget at vælge i mellem:th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
tReaX 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2009 Vi fik en reklame den anden dag fra Sixson outlet. Har aldrig været derinde, men set deres skilt fra vejen, så ved ikke om det er noget eller ej. Men her er deres reklame: Sixson Barnkläder outlet Höst/vintervaror på plats! Unika Tillfällen! 70% Rabatt! Obs!!! 70% rabatt!! obs!! Sofiedalsvägen 10, Oxie Bredvid Sofiedals Golfklubb Blomterhallen Timberland, Gant, DKNY, Armani Fler höst/vintervaror!! Även skor (Dam, herr, barn) Lördagen 5 sept kl 10-15 samt Söndagen 6 sept kl 11-16 Endast kontant betaling Ej byte, Ej öppet köp Og så var det lige at jeg vågnede og opdagede at det var den weekend der er gået. Men tror nu åbningstiderne stadig holder. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest PeterK Anmeld indhold Besvaret September 11, 2009 Vi fik en reklame den anden dag fra Sixson outlet. Har aldrig været derinde, men set deres skilt fra vejen, så ved ikke om det er noget eller ej. Men her er deres reklame: Sixson Barnkläder outlet Höst/vintervaror på plats! Unika Tillfällen! 70% Rabatt! Obs!!! 70% rabatt!! obs!! Sofiedalsvägen 10, Oxie Bredvid Sofiedals Golfklubb Blomterhallen Timberland, Gant, DKNY, Armani Fler höst/vintervaror!! Även skor (Dam, herr, barn) Lördagen 5 sept kl 10-15 samt Söndagen 6 sept kl 11-16 Endast kontant betaling Ej byte, Ej öppet köp Og så var det lige at jeg vågnede og opdagede at det var den weekend der er gået. Men tror nu åbningstiderne stadig holder. ENDAST kontant betaling så vi kan lave mange sorte penge:thumbup: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites