Jump to content
Bertram

Børnetøj

Recommended Posts

Hej med jer Er der nogen der ved hvor jeg kan købe godt og billigt børnetøj ? Mine unger er 8 og 10 år. Jeg skal snart til at have vintertøj til dem. Malmø er mit udgangspunkt, men kan da godt kører efter et godt tilbud
Her er et par forslag, H&M er det mest oplagte, men det har du vel tænkt på, derudover er der: Lindex (ligger her) Polarn O. Pyret (ligger i bl.a. Trianglen Shopping og Hansa)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi fik en reklame den anden dag fra Sixson outlet. Har aldrig været derinde, men set deres skilt fra vejen, så ved ikke om det er noget eller ej. Men her er deres reklame: Sixson Barnkläder outlet Höst/vintervaror på plats! Unika Tillfällen! 70% Rabatt! Obs!!! 70% rabatt!! obs!! Sofiedalsvägen 10, Oxie Bredvid Sofiedals Golfklubb Blomterhallen Timberland, Gant, DKNY, Armani Fler höst/vintervaror!! Även skor (Dam, herr, barn) Lördagen 5 sept kl 10-15 samt Söndagen 6 sept kl 11-16 Endast kontant betaling Ej byte, Ej öppet köp Og så var det lige at jeg vågnede og opdagede at det var den weekend der er gået. Men tror nu åbningstiderne stadig holder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest PeterK
Vi fik en reklame den anden dag fra Sixson outlet. Har aldrig været derinde, men set deres skilt fra vejen, så ved ikke om det er noget eller ej. Men her er deres reklame: Sixson Barnkläder outlet Höst/vintervaror på plats! Unika Tillfällen! 70% Rabatt! Obs!!! 70% rabatt!! obs!! Sofiedalsvägen 10, Oxie Bredvid Sofiedals Golfklubb Blomterhallen Timberland, Gant, DKNY, Armani Fler höst/vintervaror!! Även skor (Dam, herr, barn) Lördagen 5 sept kl 10-15 samt Söndagen 6 sept kl 11-16 Endast kontant betaling Ej byte, Ej öppet köp Og så var det lige at jeg vågnede og opdagede at det var den weekend der er gået. Men tror nu åbningstiderne stadig holder.
ENDAST kontant betaling så vi kan lave mange sorte penge:thumbup:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites