Marraffay 10 Anmeld indhold Skrevet September 4, 2009 Ved ikke helt om det er i den rigtige kategori jeg har placeret tråden. Anyhow, jeg har ikke mulighed for at se kampen live imorgen, nogen der ved hvor og hvornår den blev genudsendt? Pft Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juul90 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Jeg ved ikk hvornår den bliver genudsendt! Men til alle jer der gerne vil se den live kan de lade sig gøre via Sputnik! http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/broadcast/7/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Jeg ved ikk hvornår den bliver genudsendt! Men til alle jer der gerne vil se den live kan de lade sig gøre via Sputnik! http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/broadcast/7/ Eller man kan tænde for dansk TV2, som også sender kampen live, fra ca. kl. 20 ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Nogen som kender til et sted hvor kampen sendes live? Det er altid hyggeligt med en kold øl til kampen og mere socialt sammen med andre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rene Larsen 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Nogen som kender til et sted hvor kampen sendes live? Det er altid hyggeligt med en kold øl til kampen og mere socialt sammen med andre. Du kan jo altid tage in på Axel Torv i København, hvor de har sat en storskærm op. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Men til alle jer der gerne vil se den live kan de lade sig gøre via Sputnik! http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/broadcast/7/Jeg er ikke helt sikker på det virker på svensk ip. Husk på det ikke er alle ting vi (TV 2) har rettigheder til at sende udenfor landets grænser. Men lad os nu se i aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juul90 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Har flere danske venner i Tyskland og de ser den via Sputnik på en tysk ip. Så må også kunne lade sig gøre på en svensk ip :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Har flere danske venner i Tyskland og de ser den via Sputnik på en tysk ip. Så må også kunne lade sig gøre på en svensk ip :)Den er jo ikke begyndt endnu!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juul90 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Nej men de har set mange ting i gennem Sputnik før! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Nej men de har set mange ting i gennem Sputnik før!Vi må vente til kl 20 og se. Kan jo være vi er heldige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juul90 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Du kan også bare se den via MyP2P! http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=48002∂=sport EDIT: Efter lidt søgning på nettet, har jeg fået bekræftet at den kun kan ses via Sputnik via Dk ip! Så brug MyP2P! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Tak for en masse gode LIVE svar, men ville nu være fedt hvis nogen kunne fortælle mig OM den bliver genudsendt og hvornår? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juul90 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Tak for en masse gode LIVE svar' date=' men ville nu være fedt hvis nogen kunne fortælle mig OM den bliver genudsendt og hvornår?[/quote'] Jeg tror desværre ikke der er nogle som kan svare på det spørgsmål! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Tak for en masse gode LIVE svar' date=' men ville nu være fedt hvis nogen kunne fortælle mig OM den bliver genudsendt og hvornår?[/quote']Kan du ikke bare optage lortet, eller få en kammerat til at gøre det for dig? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Tak for en masse gode LIVE svar' date=' men ville nu være fedt hvis nogen kunne fortælle mig OM den bliver genudsendt og hvornår?[/quote'] Den bliver genudsendt på følgende dage og tider... TV 2 Sport DK | søndag d. 06.09 kl. 11:00 - 13:00 TV 2 Sport DK | søndag d. 06.09 kl. 19:00 - 21:00 TV 2 Sport DK | mandag d. 07.09 kl. 15:00 - 16:55 TV 2 Sport Norge: søndag d. 06.09 20:00 - 21:45 TV 2 Sport Norge: søndag d. 06.09 01:45 - 03:30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Hvorfor?+ Hvorfor genudsende den så ofte:sick:Den bliver genudsendt på følgende dage og tider... TV 2 Sport DK | søndag d. 06.09 kl. 11:00 - 13:00 TV 2 Sport DK | søndag d. 06.09 kl. 19:00 - 21:00 TV 2 Sport DK | mandag d. 07.09 kl. 15:00 - 16:55 TV 2 Sport Norge: søndag d. 06.09 20:00 - 21:45 TV 2 Sport Norge: søndag d. 06.09 01:45 - 03:30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 ?? Selvom man har set andre ting för. er det jo ikke det samme som at kunne nu. Ridesport man man aldrig se gennem Sputnik f.eskNej men de har set mange ting i gennem Sputnik før! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juul90 10 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Selvom man har set andre ting för. er det jo ikke det samme som at kunne nu. Ridesport man man aldrig se gennem Sputnik f.esk Nej det er så rigtigt. Men vender man den om og ser hvor mange gider egentlig at se det ? :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
skallstorp 11 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Fodbold Nu er vi jo så nogen der syntes at foldbold er tidsspilde og hellere vil se heste. Sådan er jo vi jo heldigvis då forskelligeNej det er så rigtigt. Men vender man den om og ser hvor mange gider egentlig at se det ? :P Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 Myp2p er godtnok et tilsnasket koncept Fyldt med adware, spyware osv osv. Husj din popub-blocker, opdateret antivirus/antispy...og en god portion fornuft. Derudover har du en god chance for at få alt andet end fodboldkampen op på din skærm Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2009 By the way...Sputnik har vist ikke fået filteret på plads ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Marraffay 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2009 Nu er kampen veloverstået og vi kan (måske) SE frem til endnu en landskamp på onsdag. Den bliver såvidt jeg ved sendt på den nye danske kanal 6? Hvad gør os stakkels pendlere der ikke kan tage den kanal? Nogen gode bud? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juul90 10 Anmeld indhold Besvaret September 7, 2009 Ser den via Myp2p hvis de streamer den? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites