sup3rior 22 Anmeld indhold Skrevet September 4, 2009 Har den fået skiftet bremser efter den var på nordsløjfen? ;) EDIT: Så linker vi lige tilbage til den originale tråd efter Gio har rykket lidt rundt på tingene Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2009 Jeg ved ikke om den har været på nordsløjfen. Men bremserne virker fint :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dabp 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2009 Har den fået skiftet bremser efter den var på nordsløjfen? ;) Det er ikke sløjfen ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2009 Det er ikke sløjfen ;) For satan nej, det er det sku heller ikke - jeg tror jeg skal tage mine briller på :D Hvad fanden er det så for en bane den har været pryglet rundt på? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mr. Kubik 10 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2009 Jeg ved ikke hvad det er for en bane som henvises til på bagklappen eller om den har været der. Mvh. Mr. Kubik Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2009 Jeg ved ikke hvad det er for en bane som henvises til på bagklappen eller om den har været der. Mvh. Mr. KubikDet ligner Spa. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2009 Det ligner Spa. Hmm tja - det kan jeg sku ikke lige blive enig med mig selv om... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2009 Har intet med SPA at gøre.... Der er lidt Hungaroring over den.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2009 EDIT: Så linker vi lige tilbage til den originale tråd efter Gio har rykket lidt rundt på tingeneDet havde jeg såmænd gjort, hvis du lige havde holdt pølserne fra edit-knappen bagefter. Ok, der var tale om 30 sekunder mit edit fik lov at leve - men jeg har styr på det, Anders Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2009 Det havde jeg såmænd gjort' date=' hvis du lige havde holdt pølserne fra edit-knappen bagefter. Ok, der var tale om 30 sekunder mit edit fik lov at leve - men jeg [i']har styr på det, Anders Man er vel entusiastisk omkring forummet ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites