Datski_kille 10 Anmeld indhold Skrevet September 2, 2009 Låse & sikringsarbejde tilbydes alle der gerne vil sikre hjemmet mod uønskede gæster til en fair pris. Ring til: Scanmik Låse & Sikring ApS på telefon +45 52 70 80 52 tal med Torsten. Du kan også sende en mail på: mail@scanmik.eu Speciale indenfor: Privat alarmer -Adgangskontrol Automatisk døråbning/lukning Videoovervågning - Dørtelefoner Alt indenfor elektrisk aflåsning Låsesystemer - Låsemontering Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
maksim 10 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2009 Låse & sikringsarbejde tilbydes alle der gerne vil sikre hjemmet mod uønskede gæster til en fair pris. Ring til: Scanmik Låse & Sikring ApS på telefon +45 52 70 80 52 tal med Torsten. Speciale indenfor: Adgangskontrol - Dørtelefoner Automatisk døråbning/lukning Videoovervågning Alt indenfor elektrisk aflåsning Låsesystemer - Låsemontering Kan varmt anbefaldes! Super flink gut + god pris. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Har du ikke en hjemmeside evt. ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
3pac 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Har du ikke en hjemmeside evt. ? scanmik.eu dog ser den ikke ud til at være færdig... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 scanmik.eu dog ser den ikke ud til at være færdig... Korrekt. Siden er desværre under ombygning. Har i spørgsmål er I velkomne til at skrive. Torsten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Korrekt. Siden er desværre under ombygning. Har i spørgsmål er I velkomne til at skrive. Torsten Måske det bare er mig, men enten har man en færdig hjemmeside eller også har man slet ingen. Ihvertfald ikke en offentlig en. Det der med hjemmesider "under construction" er altså lidt 1990'er agtigt :D fra dengang hvor alle skulle have en hjemmeside og havde store ambitioner men ikke havde ideer eller tid til at putte noget under alle de menuer man havde lavet. Jeg er bange for at en halv hjemmeside kan skræmme en del potentielle kunder væk da det virker lidt useriøst hvilket jeg bestemt ikke tror at din virksomhed er. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret September 29, 2009 Måske det bare er mig, men enten har man en færdig hjemmeside eller også har man slet ingen. Ihvertfald ikke en offentlig en. Det der med hjemmesider "under construction" er altså lidt 1990'er agtigt :D fra dengang hvor alle skulle have en hjemmeside og havde store ambitioner men ikke havde ideer eller tid til at putte noget under alle de menuer man havde lavet. Jeg er bange for at en halv hjemmeside kan skræmme en del potentielle kunder væk da det virker lidt useriøst hvilket jeg bestemt ikke tror at din virksomhed er. helt enig så hellere lave en mindre side og droppe "under construction", det er meget useriøst Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Useriøst ?? helt enig så hellere lave en mindre side og droppe "under construction", det er meget useriøst I kan kalde det hvad I vil. Jeg har sådan set ikke reklameret med min hjemmeside eller mangel på samme. Det er et kvikt hovede der har lagt 2 og 2 sammen og fundet ud af at min mail nok kunne omsættes til noget andet og derefter videregivet den til andre. Det er jeg desværre ikke herre over. Useriøst havde det været hvis jeg selv henviste til den, men dette er ikke tilfældet. Desværre har min tidligere side været besøgt af ubudne gæster og indtil jeg får tiden til at fikse den igen, i ny og bedre udgave (og med en bedre beskyttelse), ser den altså ud som den gør. Dette kan tage lidt tid, da denne "useriøse" låsesmed først og fremmest koncentrerer sig om kunderne og derefter om hjemmesiden. Scanmik Låse & Sikring er ikke (gudskelov) et stort og resurcefuldt firma med ubegrænsede midler, men derimod et lille firma der tager sig tid til sine kunder og sætter kvalliteten og kundeplejen over alt andet. Det kan man jo så mene at det er useriøst eller ej. ( Så kan jeg ånde igen :D ) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larscph 18 Anmeld indhold Besvaret January 13, 2010 Og herfra bare tak til Torsten hos Scanmik for god og fin service! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Emmi 10 Anmeld indhold Besvaret January 14, 2010 men er der ikke nogle regler om at det skal være svensk firma, svensk godkendt osv. før forsikring vil godkende det, hvis man er så uheldig og får "folk" på besøg? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2010 men er der ikke nogle regler om at det skal være svensk firma' date=' svensk godkendt osv. før forsikring vil godkende det, hvis man er så uheldig og får "folk" på besøg?[/quote'] låse osv ska bara väre skafor märket og overholde de svenske foreskrifter så er det ret ligegyldigt hvilket firma eller hvilken person der har installeret det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret January 15, 2010 låse osv ska bara väre skafor märket og overholde de svenske foreskrifter så er det ret ligegyldigt hvilket firma eller hvilken person der har installeret det Kan til orientering oplyse at jeg naturligvis, udover mine 24 års erfaring, bl.a. har gennemgået alle relevante SKAFOR kurser på NUSA (nordisk uddannelses center for brand & sikringsteknik)) i Frederikshavn. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites