TNI 10 Anmeld indhold Skrevet September 2, 2009 Hej! Har købt en ny bærbar HP, som når man tænder den første gang lægger Vista Business på, so far so good.... Under den fortsatte installation gik det så desværre galt, og nu vil jeg allerhelst bare starte forfra, med at lægge operativ systemet ind osv. Men den er jo leveret uden en medfølgende CD/DVD - øhhh, hvad gør man så lige? Havde det været XP havde jeg ikke været i tvivl... På PC'en er der et bilbliotek som kaldes "HP Recovery", men når jeg forsøger at aktivere det så genkendes filtypen ikke af Vista, øhhhh? På forhånd tak for sikkert mange velmenende råd om at vente på "7" - men da det er til 100 % arbejdsbrug så har jeg ikke lyst til at eksperimentere. Håber på nørdernes hjælp, hav en god dag på forummet! TNIl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Da det er en HP maskine kan du under opstart, før den kommer med Windows opstartslogo, trykke F7 så vidt jeg husker og den starter recovery... Det fremgår ihvertfald hvilken F-tast der skal trykkes på... Den skriver noget i stil med "Tryk F7 for genoprettelse..." Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
jolin 15 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Du trykker F11 under opstart (Ved HP logoet). Herefter mener jeg det hedder avanceret > systemgenoprettelse. Det er en god ide at brænde recovery DVD'erne hvis nu den indbyggede funktion en dag holder op med at virke. Dem brænder du fra Windows gennem startmenuen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
TNI 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Stoooort tak, men... Efter nu at have spenderet 5 dage med den f...... maskine fik jeg den pludselig til at virke, fik geninstalleret de printerdrivere der drillede, afinstalleret den f....... HP printer, omstartet - installeret en noget mindre version af printersoftwaren, så nu er det ikke HP's program der styrer printer/scanner, men i stedet Vista - og det fungerer her og nu.... Følger skyndsomt rådet og brænder en recovery skive.... Undskuld F ordene , har et par aftener kunnet identificere mig med Gordon "F" Ramsey.... God dag, TNI Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites