Jump to content
Lollikken

Opfølgning på "gammel" skade. Hvor skal jeg henvende mig?

Recommended Posts

Hejsa Er der nogen af jer som har haft gener fra en tidligere skade som der skulle følges op på? Mit konkrete tilfælde er at jeg har 12 cm titanium og 8 skruer i benet. Her på det sidste er det begyndt at brokke sig efter længere vagter, så jeg tænker at Robotbenet måske skulle have et servicecheck.... .... Men hvor går jeg hen? Henvender jeg mig til min svenske læge (klart det letteste), hos min danske læge eller hos hospitalsvæsnet som nu engang mente at metallet skulle være der? :) Mit bud er svensk læge, men jeg forudser et helvede at få information hen over broen :scared:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Hejsa Er der nogen af jer som har haft gener fra en tidligere skade som der skulle følges op på? Mit konkrete tilfælde er at jeg har 12 cm titanium og 8 skruer i benet. Her på det sidste er det begyndt at brokke sig efter længere vagter, så jeg tænker at Robotbenet måske skulle have et servicecheck.... .... Men hvor går jeg hen? Henvender jeg mig til min svenske læge (klart det letteste), hos min danske læge eller hos hospitalsvæsnet som nu engang mente at metallet skulle være der? :) Mit bud er svensk læge, men jeg forudser et helvede at få information hen over broen :scared:
Du henvender dig i det land du arbejder i.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan jo henvende dig i begge lande, jeg ville da gøre det til min danske læge, hvis det er i DK du har fået det lavet, så slipper du for det informations helvede som du forventer. Desuden er det gratis i DK hvis det er der du arb.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Du kan jo henvende dig i begge lande' date=' jeg ville da gøre det til min danske læge, hvis det er i DK du har fået det lavet, så slipper du for det informations helvede som du forventer. Desuden er det gratis i DK hvis det er der du arb.[/quote'] Mange tak for svaret og uddybelsen :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites