Stin@ 10 Anmeld indhold Skrevet August 31, 2009 Hej (Låner lige min kones profil) Da min knallert desværre er blevet stjålet på Svågertorp, og min kone har bilen, står jeg pludselig uden transport til Svågertorp. Så kører du til Svågertorp, eller København (arbejder ved hovedbanegården), vil jeg meget gerne køre med, indtil jeg får skaffet mig et nyt transportmiddel. Jeg møder på job kl. 07.00 og har fri kl. 15.00. Håber jeg er heldig, at finde en der kan have mig med, om ikke andet så bare om morgenen, da jeg godt kan arrangerer hjemtransport. Gode hilsner fra Niels Erik Hansen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2009 Jeg har en billig bil til salg... Den kender vejen, kører selv Vellinge - Svågertorp, dog ikke regelmæssigt og kun september med. Hej (Låner lige min kones profil) Da min knallert desværre er blevet stjålet på Svågertorp, og min kone har bilen, står jeg pludselig uden transport til Svågertorp. Så kører du til Svågertorp, eller København (arbejder ved hovedbanegården), vil jeg meget gerne køre med, indtil jeg får skaffet mig et nyt transportmiddel. Jeg møder på job kl. 07.00 og har fri kl. 15.00. Håber jeg er heldig, at finde en der kan have mig med, om ikke andet så bare om morgenen, da jeg godt kan arrangerer hjemtransport. Gode hilsner fra Niels Erik Hansen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stin@ 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2009 Hvilken bil, og hvor meget? Fordel den selv kender vejen :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2009 Hvilken bil' date=' og hvor meget? Fordel den selv kender vejen :o)[/quote'] Denne.... 17.000SEK... synet i mandags, stort service lige lavet (7000SEK) og vägskatt betalt til juni næste år. Opel Omega 2.5 V6 1998 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Stin@ 10 Anmeld indhold Besvaret August 31, 2009 Er muligvis interesseret. Kan vi komme forbi og kigge på den i løbet af ugen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites