MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Har ikke selv set den, men tanken er brækket op, låsen er brækket, blinklyset frem er brækket af, ridset over det hele. Det var sådan hvad han lige hurtigt kunne se på værkstedet. Hvor er den henne ? Triumph, Löddeköping ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Til lykke .. tror jeg? Er den smadret nok til at du får en ny, for så til lykke herfra :) Hvis ikke så er det vel lidt af en pyrisk sejr, men personligt synes jeg det er rart at tyven ikke har profiteret på tyveriet! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Hvor er den henne ? Triumph' date=' Löddeköping ?[/quote'] Ja i lödde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Så må det være tiden.... til at gøre opmærksom på at jeg er låsesmed og gerne giver et bud på at forbedre sikkerheden..:th2: Ring på +45 52 70 80 52 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Igelkottar 11 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 sikring Trist at høre med din MC...... tyven burde i klodseren . fint nok med serøst video overvågning, men husk ! de tager bare hætte over hodet, en alarm larmer et par minutter osv. har du noget de vil ha, så er der storset intet der kan stoppe tyven, men du kan feks. sinke ham/dem ved en eller to seriøse låse til betongulv / mur. og naturligvis også seriøs stor/tung bom foran port til garagen. Utroligt hvad bør gøre for at sikre sine ting men det er desvære nødvendigt ps. en stor vovse er heller ingen dårlig ide' :th2: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Påsken 2008, indbrud i bilen foran garagen Sidste efterår, en tyv smadrede sideruden på MIN KIA (idiot - hvad fanden regnede han med at få i en Kia picanto) i indkørslen her i sommers, 2 indbrud i garagen - stjal intet men ridsede min R-klasse helt vildt sensommer, 8 arabere truer min kone i haven da hun går ud til dem og beder dem hoppe ned af vores trampolin, så hun må pudse hunden på den ene og tilkalde polisen (der ikke kom) Så nu er der alarm på garagen og sat hegn op, og om en måneds tid planter vi hæk. Så skal "borgen" sgu rammes ind så de alle de aber ikke kommer ind her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Datski_kille 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Dette er en af de få ting i livet der er gratis.. Få låsesmeden ud for at se på Jeres hjem og få et godt bud på at sikre det. En besigtigelse er gratis og om I så vil gøre brug af tilbudet, er jo op til jer. Ring mellem 07.00 - 22.00 og lad aftale en tid der passer Jer. Hilsen Torsten Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Påsken 2008, indbrud i bilen foran garagen Sidste efterår, en tyv smadrede sideruden på MIN KIA (idiot - hvad fanden regnede han med at få i en Kia picanto) i indkørslen her i sommers, 2 indbrud i garagen - stjal intet men ridsede min R-klasse helt vildt sensommer, 8 arabere truer min kone i haven da hun går ud til dem og beder dem hoppe ned af vores trampolin, så hun må pudse hunden på den ene og tilkalde polisen (der ikke kom) Så nu er der alarm på garagen og sat hegn op, og om en måneds tid planter vi hæk. Så skal "borgen" sgu rammes ind så de alle de aber ikke kommer ind her. Gud fader bevares - hvor i landet bor du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Sune 10 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2009 Gud fader bevares - hvor i landet bor du? Fantastisk sp ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Malmö, Fosie, Almhög Gud fader bevares - hvor i landet bor du? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2009 Fantastisk sp ;-) haha godt man bor ude på landet hvor den slags andenrangsmennesker ikke findes... og skulle de forvilde sig herud .. så har samtlige naboer hele skabe fyldt med jagtvåben... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites