Jump to content
Thomas

Indbrud!!!

Recommended Posts

sikring Trist at høre med din MC...... tyven burde :fight: i klodseren :scared: . fint nok med serøst video overvågning, men husk ! de tager bare hætte over hodet, en alarm larmer et par minutter osv. har du noget de vil ha, så er der storset intet der kan stoppe tyven, men du kan feks. sinke ham/dem ved en eller to seriøse låse til betongulv / mur. og naturligvis også seriøs stor/tung bom foran port til garagen. Utroligt hvad bør gøre for at sikre sine ting :eek: men det er desvære nødvendigt :mad: ps. en stor vovse er heller ingen dårlig ide' :th2:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Påsken 2008, indbrud i bilen foran garagen Sidste efterår, en tyv smadrede sideruden på MIN KIA (idiot - hvad fanden regnede han med at få i en Kia picanto) i indkørslen her i sommers, 2 indbrud i garagen - stjal intet men ridsede min R-klasse helt vildt sensommer, 8 arabere truer min kone i haven da hun går ud til dem og beder dem hoppe ned af vores trampolin, så hun må pudse hunden på den ene og tilkalde polisen (der ikke kom) Så nu er der alarm på garagen og sat hegn op, og om en måneds tid planter vi hæk. Så skal "borgen" sgu rammes ind så de alle de aber ikke kommer ind her.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette er en af de få ting i livet der er gratis.. :thumbup: Få låsesmeden ud for at se på Jeres hjem og få et godt bud på at sikre det. En besigtigelse er gratis og om I så vil gøre brug af tilbudet, er jo op til jer. Ring mellem 07.00 - 22.00 og lad aftale en tid der passer Jer. Hilsen Torsten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Påsken 2008, indbrud i bilen foran garagen Sidste efterår, en tyv smadrede sideruden på MIN KIA (idiot - hvad fanden regnede han med at få i en Kia picanto) i indkørslen her i sommers, 2 indbrud i garagen - stjal intet men ridsede min R-klasse helt vildt sensommer, 8 arabere truer min kone i haven da hun går ud til dem og beder dem hoppe ned af vores trampolin, så hun må pudse hunden på den ene og tilkalde polisen (der ikke kom) Så nu er der alarm på garagen og sat hegn op, og om en måneds tid planter vi hæk. Så skal "borgen" sgu rammes ind så de alle de aber ikke kommer ind her.
Gud fader bevares :scared: - hvor i landet bor du?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites