Thomas 10 Anmeld indhold Skrevet August 30, 2009 Ja så må jeg melde mig ind i klubben for dem som har haft indbrud:eek: Fuck en mærkelig fornemmelse man får når man kommer ud til garaget og ser at den er åben, og at ens motorcykel er væk. En ting er sikkert, de har vist hvad de kom efter! Hvis nogen skulle se en gul Triumph TT600 med reg.nr. tcx526 må i godt lige sige til:surprise: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lollikken 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Til den næste Triumph husk GPS sporeren. Det koster vist ikke mere end en 4000 kr i DK og man må sige at det er pengene værd. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
larsk 14 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Ja så må jeg melde mig ind i klubben for dem som har haft indbrud:eek: Fuck en mærkelig fornemmelse man får når man kommer ud til garaget og ser at den er åben, og at ens motorcykel er væk. En ting er sikkert, de har vist hvad de kom efter! Hvis nogen skulle se en gul Triumph TT600 med reg.nr. tcx526 må i godt lige sige til:surprise: Virkelig en grim oplevelse. Har selv prøvet at have indbrud i dk, og man føler sig sgu krænket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 *arrrh*...for faen da også, Thomas. Håber du får din cykel tilbage, og at de ikke er rendt med alt for meget andet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 *arrrh*...for faen da også, Thomas. Håber du får din cykel tilbage, og at de ikke er rendt med alt for meget andet. De er udelukkende kommet for cyklen, der er ikke taget andet... Så de må jo have vist den stod derude. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 De er udelukkende kommet for cyklen, der er ikke taget andet... Så de må jo have vist den stod derude.Det er sgu' utroligt de kan slippe afsted med det, når du har naboer ved siden af og på den anden side af vejen. Og det lyder som om de ikke har set/hørt noget!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Det er folk du omgåes eller kender Thomas..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Ja så må jeg melde mig ind i klubben for dem som har haft indbrud:eek: Fuck en mærkelig fornemmelse man får når man kommer ud til garaget og ser at den er åben, og at ens motorcykel er væk. En ting er sikkert, de har vist hvad de kom efter! Hvis nogen skulle se en gul Triumph TT600 med reg.nr. tcx526 må i godt lige sige til:surprise: Surt show. Ved hvordan du har det. For en måned siden oplevede jeg det samme. Min KTM 950 SM blev stjålet fra aflåst P kælder. Virker som om at der er bestillings arbejde på MC'er i Malmö for tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Surt show. Ved hvordan du har det. For en måned siden oplevede jeg det samme. Min KTM 950 SM blev stjålet fra aflåst P kælder. Virker som om at der er bestillings arbejde på MC'er i Malmö for tiden. Hvilket forsikringsselskab har du og hvordan gik forløbet med det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ClausN 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Hvilket forsikringsselskab har du og hvordan gik forløbet med det? Bilsport & MC. Det gik ok, fik en pris (før selvrisikoen) som jeg endelig var tilfreds med, når det nu skulle være såden. Dog skulle MC'en være væk i 30 dage, før jeg fik mine penge. Og så var der lige den selvrisiko på 10.000,- ved tyveri :( Men alt dette stod jo i forsikrings policen, så det kan man vel ikke brokke sig over. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Til den næste Triumph husk GPS sporeren. Det koster vist ikke mere end en 4000 kr i DK og man må sige at det er pengene værd. Er der nogen her der har erfaringer med godt/dårligt sporingsudstyr? Og hvad er sporingsnøjagtigheden på sådanne of-the-shelf produkter? - en 2 km radius er jo ikke godt nok til Malmö centrum eksempelvis, mens det måske er fint nok i Skivarp. Afhænger det af GSM dækningen i området, eller har det ikke noget med sagen at gøre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Spild af penge....De kan jammes meget nemt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Spild af penge....De kan jammes meget nemt. Hvordan..med en GSM jammer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Sølvpapir..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Michael Rasmussen 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Er der nogen her der har erfaringer med godt/dårligt sporingsudstyr? Og hvad er sporingsnøjagtigheden på sådanne of-the-shelf produkter? - en 2 km radius er jo ikke godt nok til Malmö centrum eksempelvis' date=' mens det måske er fint nok i Skivarp. Afhænger det af GSM dækningen i området, eller har det ikke noget med sagen at gøre?[/quote'] Den billigste GPRS/GPS søger får du vel nok hos harald nyborg i dk (ca.1000,00 dkk) den er så desværre let at jamme med de gængse jammere. Position inden for 5 meter Vil du have en lidt mere sikker så prøv dem fra guardsystem der kører UHF. Ulempen er så bare at du ikke selv kan gå ind og se hvor den er, hastighed eller andet. det er kun guardsystem der kan søge den via fly og bil. Den kan dog også jammes men ikke med de gængse jammere, så her skal banditten lige være lidt mere forberedt. De finder sporingsenheden for dig, og kontakter politi osv. Pris ca. 3000 + abbonnement til ca. 1500 om året. Denne løsning er på listen hos forsikringsselskaberne og kan derfor oftes udløse lidt rabat på præmien. Jeg har med den billige ovenstående fundet en af mine maskiner der blev flyttet. Næsten straks den bliver flyttet sender den en SMS til dig så du ved der er noget galt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
EBL 11 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Den billigste GPRS/GPS søger får du vel nok hos harald nyborg i dk ... Den kan dog også jammes men ikke med de gængse jammere, så her skal @Michael: Tak for 'anmeldelsen'. Hvad mener du/I med "gængse jammere"? @RikkeRost: Sølvpapir stopper signalet ja, men det kræver vel lige at man først finder senderen, som vel kan sidde stort set alle steder i bilen så længe den har strøm og ikke er for meget kapslet ind....eller hva'? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Eller også har de en trailer der er foret med sølvpapir..... Så kan de fragte en motorcykel langt væk uden det bliver opdaget.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
michael k 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Hvad mener du/I med "gængse jammere"? http://www.navigadget.com/index.php/2007/01/29/gps-and-gsm-jammer Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Vi fik lige her i sidste uge stjålet en trailer generator i firmaet, og da vores biler har gps sporings udstyr så var den jo nem at finde, Den stod på en camping plads lige ved broen på venster side hvis du kommer fra DK.. Og polisen sage at der tit var sjove ting der ude. så måske den holder der ude. Det var et sted for alle dem der ikke er svenskere hvis du fårstår :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Rikke Rost 11 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Sibbarp..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 Sibbarp..... jep det var der den stod. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret August 30, 2009 En ting er sikkert, de har vist hvad de kom efter! Hvis nogen skulle se en gul Triumph TT600 med reg.nr. tcx526 må i godt lige sige til:surprise: Sur røv !... Og, lidt utroligt, det er jo ikke ligefrem den model der er flest af. Smid en post på www.sporthoj.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Så er mcen fundet i helsingborg af polisen, godt smadret. Den er nu bragt på værksted og skal igennem systemet. Det tager vel sine 5-6 uger. I mellemtiden har securitas nu været her og topsikret hytten med kameraer over det hele. Alene skiltningen burde være nok, tror han tændte lidt på at sætte mærker op:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
MC Manden 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 Så er mcen fundet i helsingborg af polisen, godt smadret. Den er nu bragt på værksted og skal igennem systemet. Det tager vel sine 5-6 uger. I mellemtiden har securitas nu været her og topsikret hytten med kameraer over det hele. Alene skiltningen burde være nok, tror han tændte lidt på at sætte mærker op:) hvad er der sket med den ? Har den været væltet ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret September 2, 2009 hvad er der sket med den ? Har den været væltet ? Har ikke selv set den, men tanken er brækket op, låsen er brækket, blinklyset frem er brækket af, ridset over det hele. Det var sådan hvad han lige hurtigt kunne se på værkstedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites